نساجی آماده میزبانی از بانوان شد

مدیرعامل باشگاه نساجی از انجام اقدامات لازم برای میزبانی از تماشاگران خانم در ورزشگاه وطنی خبر داد.

 به گزارش جهان مانا ، صادق درودگر با اشاره به نامه فوری سازمان لیگ درخصوص شرایط حضور بانوان در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اظهار کرد: تمام اقدامات لازم و پروتکل‌ها برای پذیرا شدن بانوان گرامی در سکوهای ورزشگاه، توسط باشگاه نساجی، انجام شده و مشتاق حضور گرم‌شان هستیم.

او با بیان اینکه ضلع غربی ورزشگاه شهید وطنی با مسیری ویژه و درب اختصاصی متعلق به بانوان عزیز است، ابراز کرد: امکانات مورد نیاز برای رفاه حال تماشاگران بانو طی ساعاتی که در ورزشگاه حضور دارند نیز مهیا شده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه از مسئولان استان و شهرستان خواستاریم که نهایت مساعدت و همکاری برای نخستین حضور بانوان در ورزشگاه را داشته باشند، اظهار کرد: هواداران نساجی همواره زبانزد بوده و الگوی اخلاقی و فرهنگی بسیاری از تیم‌ها هستند و این امکان پذیرایی از بانوان از نخستین هفته و پیش‌تر از دیگر شهرها در قائمشهر وجود داشت.

درودگر یادآور شد: حق مسلم مادران، خواهران و دختران ما این است که از مواهب فوتبال و شور و نشاط خاص اجتماعی که این ورزش پرطرفدار در سطح جامعه می‌آفریند، مانند هواداران سایر باشگاه‌های لیگ برتر کشور  بهره‌مند شوند.

ورزشگاه شهید وطنی

او اضافه کرد: بانوان هوادار نساجی با حضورشان در ورزشگاه آزادی در بازی مقابل الهلال نشان دادند که از چه نظم، برنامه و سازماندهی مرتبی برخوردارند و حمایت و شور و شوق آنها برای تشویق تیم محبوب‌شان مثال‌زدنی بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: موضوع حضور بانوان هوادار همان‌طور که اشاره کردم در یک سیکل قانونی به ما ابلاغ شده و از الزامات بوده و شایسته است مسئولان ذی‌ربط استان مازندران نسبت به اجرای این مقررات نهایت پیگیری و هماهنگی را داشته باشند و با اعتماد به هواداران فرهیخته و فهیم باشگاه نساجی مصوبه شورای تامین در این زمینه صادر شود.

گفتنی است، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 18 روز سه‌شنبه، بیست و پنجم مهرماه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد و جدال حساسی را برگزار خواهد کرد که البته هنوز حضور بانوان برای این بازی به تصویب مسؤولان استانی مازندران و قائم‌شهر نرسیده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه