درخواست مشترک استقلال و پرسپولیس از وزارت ورزش و جوانان

استقلال و پرسپولیس به یک تفاهم رسیده اند که درخواست مشترکی را به وزارت ورزش و جوانان ارایه دهند و آن تاخیر در تعویض چمن استادیوم آزادی است.

به گزارش جهان مانا ، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در نظر دارد با انتقال بازی‌های استقلال و پرسپولیس از استادیوم آزادی به بازسازی این استادیوم سرعت بیشتری ببخشد و چمن آن را تعویض کند.

بر همین اساس استقلال به دنبال بازی در مشهد یا اهواز است و تیم پرسپولیس هم استادیوم شهید کاظمی را برای برگزاری بازی‌های خانگی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است. صحبت‌هایی مبنی بر مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان و خوزستان با برگزاری بازی‌های خانگی استقلال وجود دارد و تیم پرسپولیس هم نمی‌تواند بازی‌های خانگی را در استادیوم شهید کاظمی با حضور تماشاگر برگزار کند. گفته می‌شود و رضا درویش و علی خطیر بعد از صحبت‌هایی که با هم داشتند، به این نتیجه رسیدند درخواستی را به وزارت ورزش و جوانان ارایه دهند که تعویض چمن استادیوم آزادی را به پایان فصل جاری موکول کند تا دو تیم بتوانند تا پایان فصل جاری بازی‌های خانگی خود را در استادیوم آزادی برگزار کنند.

به تازگی چمن استادیوم آزادی به بهانه بازی‌های پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا ترمیم شد. چمن استادیوم آزادی در بازی نساجی – الهلال نشان داد ،شرایط بهتری پیدا کرده است.

 

دیدگاه