گل‌محمدی امروز هم در جلسه هیات مدیره شرکت نمی‌کند؟

یحیی گل‌محمدی فردا در جلسه مهم هیات مدیره بابه گزارش جهان مانا، یحیی گل‌محمدی پس از چند روز غیبت در تمرین پرسپولیس سرانجام عصر دیروز در ورزشگاه کاظمی شرکت کرد و با بازیکنان تیمش که در غیاب او تمرین را تعطیل کرده بودند بیش از یک ساعت جلسه داشت‌.شگاه پرسپولیس شرکت نخواهد کرد.

او سپس به جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه کاظمی آمد تا صحبت‌هایش را مطرح کند. هواداران پرسپولیس نیز مانند خبرنگاران انتظار این مصاحبه را می‌کشیدند.

جلسه غروب چهارشنبه باشگاه پرسپولیس در غیاب یحیی گل‌محمدی برگزار شده بود و در شرایطی که درویش و هیات مدیره در پایان آن روز گفتند منتظر گل‌محمدی برای برگزاری یک جلسه دیگر هستند به نظر می‌رسد این سرمربی قصدی برای شرکت در این جلسه نیز نخواهد داشت.

او درباره تصمیم نهایی خود اظهار داشت:"تصمیم من بستگی به جلسه روز یکشنبه هیات ‌مدیره دارد که ببینیم چه جلسه‌ای گرفته خواهد شد."

او در مورد اینکه خودش در این جلسه خواهد بود یا خیر گفت:"انشالله تصمیمات خوب گرفته شود. یکشنبه ظاهرا جلسه هیات مدیره است و ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند. من نمی‌روم. بین من و باشگاه قراردادی وجود ندارد که بخواهم در جلسه هیات مدیره باشم‌."

باید دید خروجی جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه به کجا خواهد رسید؛ البته این جلسه بدون حضور یحیی معنای خاصی ندارد و باید دید درویش می‌تواند او را راضی به حضور در جلسه کند یا خیر.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه