پپ: به ترکیب امروز شک داشتم، خوش‌شانس بودیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، در نشست خبری پس از بازی مقابل برایتون به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش جهان مانا ، منچستر سیتی در هفته نهم مسابقات لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه نزدیک دو بر یک برایتون را شکست دهد.

پپ گواردیولا، پس از این برد مهم گفت:«بازی بسیار حیاتی و مهمی بود. برایتون تیمی است که می‌تواند هر لحظه برای شما دردسر درست کند. کمی هم خوش‌شانس بودیم و خوشحالم که با برد از بازی خارج شدیم.»

در جریان بازی سر بابی چارلتون درگذشت، نظری دارید؟

«من این کشور را برای خیلی چیزها دوست دارم، یک چیز این است که چگونه به اسطوره‌های هر باشگاه اهمیت می‌دهند. آنها به عنوان نماینده‌های کشور به کشورهای دیگر سفر می‌کنند. هیچکس مانند سر بابی نماینده منچستر یونایتد و انگلیس نبوده است.

 4

نظرتان درباره بازی دوکو؟

او خیلی زود به تیم عادت کرد و توانست خود را در ترکیب جا دهد. جرمی فوق‌العاده و باهوش است. او یک وینگر استثنایی است. او سخت کار کرد و راه خود را به ترکیب باز کرد. گل اول هم با پاس او به ثمر رسید. از عملکرد او کاملا راضی هستم و مطمئنم روز به روز پیشرفت خواهد کرد. او شروعی عالی داشت، شروعی عالی برای سالهای زیادی که با ما سپری خواهد کرد.

 34

او در ادامه درباره ترکیبش برای این بازی افزود:«امروز من خیلی به ترکیب شک داشتم زیرا حالت‌های بازی مدام عوض می‌شدند. آنها بسیار تهاجمی بودند. فکر کردم فیل فودن و جرمی دوکو با سرعت خود می‌توانند به ما کمک کنند. برناردو سیلوا هم در سمتی دیگر توانست آنها را اذیت و به برد ما کمک کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه