پپ گواردیولا به دنبال جذب جمال موسیالا

دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول به دنبال جذب موسیالا هستند اما بایرن مونیخ می‌خواهد قرارداد جواهر خودش را هر چه زودتر تمدید کند

به گزارش جهان مانا و به نقل از کریستین فالک از بیلد، جمال موسیالا بدون تردید یکی از بهترین استعدادهای جوان دنیای فوتبال است که علاقه‌مندان زیادی را به دنبال خودش می‌بیند. قرارداد موسیالا در سال 2026 به اتمام می‌رسد اما از همین حالا، شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این بازیکن 20 ساله و مقصد احتمالی‌اش در آینده به وجود آمده است. منچسترسیتی یکی از تیم‌هایی است که اصرار زیادی برای جذب جواهر بایرن مونیخ دارد. پپ گواردیولا جمال موسیالا را برای منچسترسیتی می‌خواهد و حالا بایرن مونیخ، لیورپول و منچسترسیتی رقابت جالبی را برای جذب این وینگر جوان آلمانی شکل داده‌اند.

احتمال جذب موسیالا توسط باشگاه‌های بزرگ انگلیسی، مدیران بایرن را به تکاپو انداخته تا قرارداد ستارۀ جوان خود را هر چه زودتر تمدید کنند اما نمایندگان موسیالا می‌خواهند ابتدا تا پایان فصل منتظر بمانند تا تابستان سال آینده، مذاکرات مشخصی بر سر تمدید قرارداد آغاز شود. از سوی دیگر منچسترسیتی هم امیدوار است که مذاکرات تمدید قرارداد بین جمال موسیالا و بایرن مونیخ تا تابستان آینده به حالت تعلیق باقی بماند و در آن زمان این باشگاه برای جذب او تلاش کند.

ضلع سوم دیگر این موضوع باشگاه لیورپول و یورگن کلوپ است. از سال گذشته تا به الان هر چند وقت یکبار خبرهایی مبنی بر علاقه این باشگاه به جذب موسیالا به گوش می‌رسد و آنها وضعیت این وینگر جوان و بایرن مونیخ را زیر نظر دارند. گفتنی است موسیالا در حال حاضر، درآمد ناخالص هشت میلیون یورویی در سال دارد و انتظار می‌رود قرارداد بهبود یافته و همراه با افزایش دستمزد از بایرن دریافت کند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار