مورینیو: گلزنی در دقیقه یک خیلی به سود ما شد

سرمربی رم از پیروزی تیمش برابر اسلویاپراگ و شرایط ستاره‌های تیمش قبل از بازی با اینتر سخن گفت.

به گزارش جهان مانا ، جالوروسی توانست در هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا با دو گل اسلاویا پراگ را شکست دهد. نماینده چک در لیگ اروپا این فصل گل نخورده بود اما بعد از ۴۳ ثانیه با گلزنی ادواردو بوو عقب افتاد و ۱۶ دقیقه بعد روملو لوکاکو گل دوم را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری دو بر صفر رم به پایان برسد.

اگرچه مورینیو به دلیل محرومیت یوفا از روی سکوها بازی تیمش را تماشا کرد اما بعد از بازی به صحبت درباره این دیدار پرداخت و گفت: گلزنی در دقیقه اول زیاد اتفاق نمی افتد، اما از یک پرس بسیار خوب به دست آمد. الشعراوی، ادواردو را پیدا کرد و او یک شوت عالی زد. این برای ما این شروع مهم بود و باعث شد فشار برداشته شود.  ما فهمیدیم که اسلاویا پراگ تیم قدرتمندی است. اگر به آن‌ها زمان و فضا بدهید برایتان مشکل ایجاد می‌کنند. سطح انرژی و توان ما در نیمه دوم کاهش یافت و در نهایت توانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره الشعراوی که این روزها ستاره رم بوده صحبت کرد و افزود: الشعراوی می‌تواند در هر جایی بازی کند. او بازیکن بسیار مفیدی برای ما است، او می‌تواند به عنوان مدافع کناری، وینگر، مهاجم دوم بازی کند و این برای ما در تیمی که محدودیت‌های زیادی دارد بسیار مهم است. اسلاویا از ما انتظار داشت که از بلوتی و لوکاکو در خط حمله استفاده کنیم بنابراین فکر کردیم بهتر است الشعراوی را بازی دهیم.

این پنجمین پیروزی متوالی رم در تمامی رقابت‌ها بود و آن‌ها را برای رویارویی یک‌شنبه سری آ با اینتر در سن سیرو آماده می‌کند. با این حال، هواداران اینتر  اعلام کردند که هر بار که لوکاکو توپ را لمس، سوت‌های اعتراضی زیادی به صدا در خواهند آورند تا صدای کرکننده‌ای ایجاد کنند. مورینیو چگونه این بازیکن بلژیکی را برای این تجربه آماده خواهد کرد؟

آقای خاص ادامه داد: هیچ کاری نیاز نیست. او فقط نیاز به استراحت دارد. این یک بازی بزرگ برابر یک تیم فوق‌العاده است. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که استراحت کنیم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه