اینتر هم مشتری این مهاجم مکزیکی شد

اینتر آخرین باشگاهی است که به جمع مشتریان مهاجم مکزیکی اضافه می‌شود.

به گزارش جهان مانا و به نقل از اسکای،  گلزن مکزیکی فاینورد در ماه‌های اخیر درخشش خیلی خوبی در تیمش داشته است و به همین خاطر به عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند مطرح است.

سانتیاگو خیمنز، مهاجم وسط ۲۲ ساله،  فصل گذشته درخشید و این فصل نیز با ۱۵ گل در ۱۲ بازی حتی تاثیرگذارتر بوده است. او در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان برابر لاتزیو نیز گل زد و هفته آینده برای بازی برگشت در ایتالیا در دسترس خواهد بود.

خیمنز قبلاً مورد توجه ناپولی، میلان و یوونتوس در سری آ قرار  داشت اما اکنون اینتر نیز به دنبال او است. مارکو آرناوتوویچ و الکسیس سانچز هر دو ۳۴ ساله هستند و در تابستان به عنوان گزینه‌های کوتاه مدت در خط حمله به خدمت گرفته شدند. البته در کنار اینتر، از رئال مادرید نیز به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد می‌شود و گفته می‌شود فلورنتینو پرس به شدت او را برای تابستان در نظر دارد. 

خیمنز که در آرژانتین به دنیا آمد و در مکزیک بزرگ شد، در جولای ۲۰۲۲ با تنها ۶ میلیون یورو از کروز آزول به فاینورد نقل مکان کرد.

خیمنز پس از دریافت کارت قرمز مقابل رم در فصل گذشته لیگ اروپا، دو جلسه محرومیت خود را سپری کرد. او بازی‌ مقابل سلتیک و اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال را از دست داد ولی در دیدار با لاتزیو که اولین بازی او در لیگ قهرمانان بود گلزنی کرد.

 

دیدگاه