وحید امیری از یحیی برنامه اختصاصی گرفت

به رغم انتشار خبر امیدوار کننده تمرین وحید امیری با سرخپوشان تهرانی این بازیکن قطعاً به بازی مقابل حریف تاجیکستانی نمی‌رسد.

به گزارش جهان مانا ، وحید امیری که مدت زمان طولانی را مشغول پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی‌اش بود از روز جمعه هفته گذشته مجوز بازگشت به تمرینات گروهی را از کادر پزشکی تیم دریافت کرد.

طبق اعلام کادرفنی پرسپولیس پاسخ ام آر آی این بازیکن مشخص کرد که مصدومیت او به طور کامل از بین رفته اما با توجه به دوری طولانی مدت امیری از تمرینات این بازیکن فعلاً قادر به همراهی پرسپولیس در دیدارهای پیش رو نخواهد بود.

پرسپولیس سه شنبه هفته جاری شانزدهم آبان باید در شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان برود و بلافاصله پس از آن در تاریخ بیست و یکم آبان در اصفهان مهمان سپاهان باشد. با این همه و با توجه به آماده نبودن بدن وحید امیری این بازیکن به احتمال زیاد بعد از فیفا دی و تعطیلات پیش روی لیگ برتر به جمع بازیکنان پرسپولیس برای حضور در مسابقات باز خواهد گشت.

در شرایطی که کاروان تیم پرسپولیس صبح فردا عازم شهر دوشنبه می‌شود وحید امیری با برنامه بدنسازی که تحت نظر یحیی گل محمدی و تأیید کادر پزشکی در اختیار او قرار داده شده در تهران مشغول انجام تمرینات اختصاصی خواهد شد.

وحید امیری یحیی گل محمدی

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار