بی‌محلی عجیب مسی به لاپورتا!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، حتی حاضر نیست با خوان لاپورتا حرف بزند و در مراسم توپ طلا کاملا او را نادیده گرفت.

به گزارش جهان مانا ، جدایی مسی از بارسلونا در تابستان ۲۰۲۱ هنوز هم برای او ناراحت کننده است و به نظر می‌رسد که حاضر نیست مسبب اصلی این اتفاق را به این آسانی فراموش کند و ببخشد.

 

در حالی که او آماده بود تا با این باشگاه برای امضای قرارداد جدید توافق کند و حتی مبلغ قابل توجهی از دستمزدش را کم کند، اما ناگهان لاپورتا اعلام کرد که شرایط مالی آن‌ها اجازه حفظ این بازیکن را نمی‌دهد و به این ترتیب او ناچار شد نوکمپ را ترک کند و راهی پاری سن ژرمن شود.

حتی گفته می‌شود که یکی از دلایل اصلی این ستاره آرژانتینی برای اینکه پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن حاضر نشد بار دیگر به بارسلونا برگردد و فوتبالش را در این باشگاه به پایان برساند هم حضور لاپورتا بر صندلی ریاست بارسا بود.  

حالا گی‌یم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، مدعی شده است که مسی در مراسم توپ طلا کاملا لاپورتا را نادیده گرفته و به هیچ وجه حاضر به صحبت با او یا عکس گرفتن با رییس باشگاه بارسلونا نشده است تا نشان دهد که تا چه حد از او خشمگین است.  

او در این باره نوشته است: «مسی در حال گرفتن چند عکس با آیتانا بونماتی (ستاره تیم زنان بارسلونا و برنده توپ طلا) بود و لاپورتا در همان نزدیکی با لبخندی به آن‌ها نگاه می‌کرد و دوست داشت با او صحبت کند و عکس بگیرد، اما مسی کاملا به او بی‌محلی کرد و از آن محل دور شد.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه