حضور متفاوت‌ سپاهانی‌ها در آزادی + عکس

برای اولین مرتبه است که هواداران سپاهان برای تماشای بازی تیم محبوب‌شان پا به استادیوم آزادی می‌گذارند و البته میزبان مسابقه هستند.

به گزارش جهان مانا ، پروسه بازسازی ورزشگاه نقش جهان اینقدر طول کشید که دیگر همه از بازگشت این ورزشگاه به چرخه فوتبال ایران ناامید شده بودند. این بازسازی چیزی حدود یک دهه طول کشید و طی این مدت طلایی‌پوشان اصفهانی و هواداران‌شان مجبور بودند برای هر مسابقه راه طولانی و خطرناک تا فولاد مبارکه را طی کنند. 

سرانجام ورزشگاه نقش جهان در سال ١٣٩۵ دوباره افتتاح شد، اما سپاهان افت کرده بود و طلایی‌پوشان سرانجام با امیر قلعه نویی در پایان لیگ هجدهم سهمیه آسیایی گرفتند، که البته این حضور و حضور بعدی آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا با میزبانی همراه بود و قطر و سپس عربستان به صورت متمرکز بازی‌ها را برگزار کردند. 

هواداران سپاهان

حالا اما در شرایطی که همه چیز مهیای میزبانی دوباره سپاهان در نقش جهان بود، یک ماجرای عجیب آنها را در رقم خوردن این مهم ناکام گذاشت تا همچنان نقش جهان فاصله زیادی با میزبانی در آسیا داشته باشد. 

به همین دلیل هم هست که امشب سپاهانی‌ها برخلاف همیشه که به عنوان میهمان پا به ورزشگاه آزادی می‌گذاشتند، در مصاف برابر آلمالیق با عنوان میزبان باید تیم‌شان را برای کسب پیروزی در جایگاه‌‌های متفاوتی حمایت کنند.  

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
  • حبیب

    اولین بار نیست قبلا هم بازی آسیایی اینجا میزبانی کردیم شما خبر ندارید