واکنش جالب مورایس به تصاویر یحیی و نکونام

ژوزه مورایس ضمن دیدن تصاویر راهروی مرکز ملی فوتبال صحبت‌های کوتاه و جالبی در خصوص هر تصویر انجام داد.

به گزارش جهان مانا ، حکم انضباطی علیه سپاهان سبب شد این تیم خارج از ورزشگاه نقش جهان میزبانی کند و برای بازی آسیایی به تهران سفر کند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در شرایطی که با همراهی خبرنگاران حاضر در نشست خبری از راهروی جذاب مرکز ملی فوتبال که پر از عکس‌های تاریخی است گذر می‌کرد، نسبت به این تصاویر بی توجه نبود.

ژوزه مورایس حین دیدن تصویر خوشحالی پس از گل یحیی در جام جهانی ۲۰۰۶، در پاسخ به اینکه نظرتان راجع به یحیی چیست، بیان کرد: "همه دوستیم!"

فوتبالیست

او وقتی به تصویر جواد نکونام رسید گفت: "من جواد را از خیلی وقت پیش می‌شناختم. در دیدارهایی که بین اوساسونا و رئال مادرید بود همیشه او را می‌دیدم و می‌شناختم."

مورایس در واکنش به تصویر احسان حاج‌صفی که یکی از بزرگترین بازیکنان سپاهان بوده گفت: "خیلی خوب است که این‌ها را می‌بینم."

سرمربی سپاهان با دیدن تصویر ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی در خصوص استادیوم محل میزبانی این بازی‌شان گفت: "ما نسل جدیدی از بازیکنان را در حال حاضر می‌بینیم و همه چیز دارد پیش می‌رود و ارتقا پیدا می‌کند. از استادیوم‌‌های قدیمی ایران است اما امروزه استادیوم‌های فولاد و رفسنجان در مسیری قدم می‌گذارند که رو به مدرن‌تر شدن می‌روند. امیدوارم این استادیوم به یک نماد تاریخی تبدیل شود و نسل جدید بتوانند از استادیوم‌های مدرن‌تر بهره ببرند."

 

منبع: ورزش3
دیدگاه