تارتار اخراجش را باور نمی‌کرد! +عکس

مهدی تارتار در پایان بازی با استقلال خوزستان یک کارت قرمز دریافت کرد.

به گزارش جهان مانا ، پایان بازی ملوان و استقلال خوزستان با اخراج مهدی تارتار همراه بود، جایی که احمد محمدی داور وسط این بازی کارت زرد دوم را به او نشان داد تا سرمربی ملوان از حضور در کنفرانس مطبوعاتی و البته همراهی تیمش در دیدار بعدی مقابل هوادار محروم شود.

اما نکته جالب این است که شاهدان عینی از ورزشگاه سیروس قایقران روایتی را از صحنه اخراج او ارائه می‌کنند که این کارت قرمز را جنجالی می‌کند. به نظر سرمربی ملوان به سوی داور رفته و بعد از خسته نباشید اولیه به او گفته که «چرا این همه اشتباه داشتید؟» او در ادامه به صحنه‌های موردنظر خود اشاره کرده و در حالی که مشغول صحبت با داور بود، کمک داور چندین بار به داور گفت که «چرا اخطار نمی‌دی؟»

مهدی تارتار

همین موضوع باعث شد تا در نهایت سرمربی ملوان کارت زرد دوم را بعد از پایان بازی دریافت کند و به این شکل امکان همراهی تیمش در دیدار حساس با هوادار را نداشته باشد که در تهران برگزار خواهد شد.

تارتار بعد از پایان بازی گفت: من اصلا چیزی به داور نگفتم. الان هم می‌گویم همه داوران ما پاک و سالم هستند، اما همین اشتباهات جزئی نمی‌گذارد کار در زمین سالم باشد. آقایان داور خودشان را جای ما بگذارند. ما به داور گفتیم خسته نباشید، اشتباه داشتید. من همین را گفتم و چیز خاصی نگفتم.

مهدی تارتار

او همچنین با اشاره به نقش کمک اول در اخراجش عنوان کرد: و من هم فقط یک انتقاد کوچک کردم، ما باید به هر حال کمی انتقادپذیر هم باشیم. چیدمان داوری ما باید جوری باشد که خیالمان راحت باشد. تیم خوزستانی است، کمک داور اول هم خوزستانی است. او خوب کار کرد و مشکلی نداشت و ما هم ایرادی به او نگرفتیم اما می‌رود به داور می‌گوید چرا کارت نمی‌دهی؟

مهدی تارتار

منبع: ورزش3
دیدگاه