درخشش علی کریمی در بازی 7 گله!

هافبک ایرانی کایسری اسپور یکی از گلزنان تیمش مقابل کاسیم پاشا بود.

به گزارش جهان مانا ، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که برای چهارمین مسابقه پیاپی سید مجید حسینی و علی کریمی را به طور همزمان در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 14 امروز در ورزشگاه رجب طیب اردوغان مقابل تیم رده هشتمی کاسیم پاشا قرار گرفت.

کایسری اسپور در شروع بازی نمایش هجومی داشت و در دقیقه 12 روی ارسال کرنر توسط میگل کاردوسو از جناح چپ و ضربه بغل پای علی کریمی در محوطه جریمه توانست دروازه کاسیم پاشا را باز کند و با یک گل پیش بیفتد.

ریتم هجومی کایسری اسپور پس از گل علی کریمی تا پایان نیمه اول حفظ شد و آن‌ها توانستند با پیروزی سه بر یک مقابل کاسیم پاشا به رختکن بروند.

یاران حسینی و کریمی در نیمه دوم نیز نمایش خوبی داشتند و علی‌رغم اینکه دو گل دریافت کردند، اما یک گل هم به ثمر رساندند و در نهایت به پیروزی 4 بر 3 مقابل کاسیم پاشا دست پیدا کردند تا چهارمین پیروزی متوالی را در حضور همزمان دو ملی پوش ایرانی کسب کنند، 22 امتیازی شوند و در رده چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرند.

سید مجید حسینی، مدافع چپ ایرانی کایسری اسپور که از زمان بازگشتش به میادین نمایش درخشانی داشته و نقش مهمی در سه برد اخیرشان ایفا کرده، امروز هم در دیدار با کاسیم پاشا پرتلاش ظاهر شد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که سال گذشته 2 گل در 20 مسابقه سوپر لیگ ترکیه به ثمر رسانده بود، در یازدهمین بازی فصل برابر کاسیم پاشا توانست اولین گلش را بزند.

تیم فوتبال هفت نفره

منبع: ورزش3
دیدگاه