سرماخورده‌های پرسپولیس 80-70درصدی‌اند

معضل سرماخوردگی هنوز در اردوی پرسپولیس از بین نرفته و بازیکنان و اعضای تیم مجبورند از ماسک استفاده کنند تا نفرات بیشتری با این ویروس درگیر نشوند.

به گزارش جهان مانا ، پرسپولیس با سرماخوردگی شدید اعضای تیم به تاجیکستان رفت تا جایی که برای خدمه هتل هیلتون محل اقامت سرخ‌ها هم این سوال پیش آمد که شما دو سال پیش هم ماسک داشتید و همچنان از ماسک استفاده می‌کنید؟

پرسپولیسی‌ها در شرایطی مقابل حریف تاجیک به میدان رفتند که نیمی از اعضای تیم در آن مسابقه از مشکل سرماخوردگی رنج می بردند و شرایط بدنی بازیکنان تحت تاثیر این ماجرا بود.

با این حال دیدار با سپاهان و حساسیت‌هایش باعث شده  مساله سرماخوردگی کمتر در اردوی پرسپولیس مورد بحث باشد اما واقعیتی است که وجود دارد و نمی‌توان از آن فرار کرد.از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد همچنان همان 6-5 نفری که با سرماخوردگی به تاجیکستان رفتند و برگشتند شرایط صددرصدی را پیدا نکرده‌اند.

پرسپولیس

برخی از آنها مثل امید عالیشاه دوره نقاهت را پشت سر می گذارند و برخی دیگر در حال بازیابی توان بدنی‌شان هستند.کادر فنی پرسپولیس امیدوارند تا فردا که روز مسابقه است شرایط جسمانی بازیکنان به حد نرمال برسد و آنها مشکلی از این بابت نداشته باشند اما واقعیت اینکه با وجود تمرین کردن نفراتی مثل دانیال اسماعیلی فر، فرشاد فرجی، میلاد سرلک و امید عالیشاه ، بازی با سپاهان و ترکیب پرسپولیس در این مسابقه هم تحت تاثیر سرماخوردگی خواهد بود و ممکن است مشکلاتی برای این تیم به وجود بیاورد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه