مهدی رحمتی و شایعات یک بعد از ظهر خیلی تلخ

از زمانی که مهدی رحمتی زمین مسابقه را به تنهایی به سمت رختکن ترک می‌کرد، در ذهن او چیزهای مختلفی مرور می‌شد.

به گزارش جهان مانا ، نساجی دوباره در یک بازی دیگر شکست خورده بود و ستاره سابق فوتبال ایران تاب و توان رو در رویی با هواداران تیمش را نداشت. شاید هم ته دل به آنها حق می‌داد که از نتایج نساجی ناراضی باشند و بازخواست کنند. اگرچه شعارهای منفی علیه او کمی زودتر از حد نرمال آغاز شده بود.

رحمتی پس از ترک زمین چمن ورزشگاه و در شرایطی که به نظر می‌رسید تیمش امرو حداقل یک امتیاز از بازی ذوب آهن دشت کند، در نشست مطبوعاتی هم حاضر نشد تا در این باره صحبت کند اما حرف‌های حنیف عمران‌زاده که تند تند و جویده جویده با یکی دو خبرنگار صحبت کرد و کادر را ترک کرد، احتمالا همان چیزی است که در ذهن رحمتی هم وجود داشته‌؛ اینکه آنها همه کار برای نتیجه‌گیری کرده‌اند اما به نتیجه نمی‌رسند.

در بازی دیروز تیم رحمتی در دقیقه ۲+۹۰ گل دوم را دریافت کرد. آن هم در شرایطی که به نظر نمی‌رسید ذوب آهن برتری خاصی بر نساجی داشته باشد. با اینحال وقتی لطیفی، گوشه راست ذوب صاحب توپ شد و مدافع مستقیم خود را پشت سر گذاشت، درحالی که همه انتظار داشتند این دفاع حداقل اقدام به سرنگونی یار مستقیمش کند، او بدون مزاحم وارد محوطه نساجی شد و سپس با پاسی عرضی فردین یوسفی را صاحب توپ کرد و دروازه تیم رحمتی برای بار دوم فرو ریخت. چه اتفاق عجیبی؛ ثانیه‌ای بعد بازیکنان زانو زده و شعارها از گوشه و کنار ورزشگاه بلند می‌شد.

مهدی رحمتی

حقیقت محض، پنجمین شکست نساجی در نهمین بازی بود و شش امتیازی که چندان نمی‌شود به آن دل خوش کرد. آن هم پس از آنکه قرمزها در چالش لیگ قهرمانان آسیا استخوان‌شان نرم شده و از اینکه در این رقابت‌ها حصور پیدا کرده‌اند پشیمانند! پشیمانی بابت نبود بنیه کافی برای شرکت در بالاترین سطح از رقابت‌های بین المللی در آسیا و کفشی که شاید به پای نساجی گشاد بود.

اما مهدی رحمتی‌... او مربی جوان و آینده‌داری است و باشگاه با وجود صداهای مخالف فکر می‌کند ایستادن پای او کار اشتباهی نیست و اگرچه امروز مثل بازی سپاهان شانس یار رحمتی نبود ولی حداقل فعلا یک مالک با حوصله مقابل تصمیمات آنی و احساسی می‌ایستد. بنابراین در تعطیلات سه، چهار روزه تمرینات نساجی روی موضوع چگونگی کار و شروع مجدد تمرینات این تیم تصمیم گیری خواهد شد‌‌.

مهدی رحمتی

مهدی رحمتی امروز در جمع بازیکنان صحبت‌هایی مبنی بر خداحافظی از تیم مطرح کرده اما معلوم نیست که این مسئله را چقدر باید جدی گرفت. ضمنا شاید نساجی بخواهد برخلاف رویه گذشته کمی پشت سرمربی خود بایستد و شرایط را به سود او جمع و جور کند. این تیمی است که با یک برد ممکن است چهار پله در جدول بالا برود. بنابراین شرایط آنقدرها هم مصیبت‌بار نیست.

البته چالش کار کردن در یک تیم پرتماشاگر و صاحب هوادار همیشه متفاوت است. آنها میزان الحراره و کارفرماهای واقعی سرمربیان باشگاه هستند و نباید حوصله آنها را سر برد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه