شکایت تاج و فدراسیون از میثاقی! + عکس

رئیس فدراسیون فوتبال از مجری برنامه فوتبال برتر شکایت قضایی کرد.

به گزارش جهان مانا ، محمدحسین میثاقی دوشنبه شب‌ها در برنامه فوتبال برتر در کنار اینکه به مسابقات لیگ برتر، تیم‌های ملی و حواشی یک هفته اخیر فوتبال ایران می‌پردازد، گریزی هم به مشکلات موجود می‌زند و ضعف‌هایی مثل مشکل داوری، جرایم انضباطی سنگین نسبت به فدراسیون، دلایل ناکامی در پرونده‌های قضایی بین‌المللی و ... عنوان می‌کند.

میثاقی در برنامه دوشنبه شب هفته گذشته نسبت به وضعیت نامطلوب داوری و ارتباطات خانوادگی در کمیته داوران فدراسیون فوتبال، عدم تسویه مالیات مارک ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی، دلایل شکست انضباطی سه بر صفر سپاهان مقابل الاتحاد عربستان و ... نکاتی را مطرح و انتقاداتی را نسبت به فدراسیون فوتبال وارد کرد که حالا با واکنش این فدراسیون و شخص مهدی تاج مواجه شده است.

محمدحسین میثاقی

این مجری با انتشار تصویر ابلاغیه الکترونیکی قضایی علیه خود که با شکایت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، رئیس این فدراسیون برای او ارسال شده، در یک استوری اینستاگرامی نوشته است: «این چندمین باره شکایت می‌کنید. اشکالی هم نداره. شیوه برخورد با انتقاد به خودتون مربوطه. ولی ما ادامه می‌دیم. چون شیوه برخورد با مشکلات فوتبال به همه مردم مربوطه.»

میثاقی همچنین نسبت به اینکه در ابلاغیه علیه او با شکایت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج کلمه «نشر اکاذیب» برای حضورش در دادسرای فرهنگ و رسانه نوشته شده، با طعنه فهرستی از نشر اکاذیب مطرح شده را به شرح زیر لیست کرده است:

«جریمه سنگین و مالیات ویلموتس

پاداش‌های دلاری هیئت رئیسه

دستمزد نایب رئیسی AFC

وضعیت عجیب هیئت‌های فوتبال

ضعف محسوس داوری

سکوت در پرونده سپاهان

حذف استقلال از لیگ قهرمانان»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه