بازیکن میلان، متهم جدید پرونده فساد شرط‌بندی کالچو

مدافع سرشناس تیم میلان به فهرست متهمان پروند فساد شرط‌بندی در فوتبال ایتالیا اضافه شد.

به گزارش جهان مانا ، آلساندرو فلورنتزی به اتهام فعالیت در پایگاه‌های شرط‌بندی غیرقانونی تحت بازجویی قرار گرفته و در همین حال فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز از دور وضعیت فرآیند حقوقی رسیدگی به تخلف احتمالی این بازیکن را زیر نظر گرفته تا در صورت اثبات با او برخورد کند.

شب گذشته (چهارشنبه) برخی منابع ایتالیایی مدعی شدند که این بازیکن 32 ساله از سوی دادستانی مدعی‌العموم شهر تورین به اتهام بستن شرط‌های غیرقانونی تحت پیگرد قرار گرفته است. گویا اتهام وارده به این بازیکن مشابه همان چیزی است که به نیکولو زانیولو بازیکن تیم استون‌ویلای انگلیس نسبت داده شد؛ یعنی اینکه شرط‌بندی‌های صورت گرفته توسط فلورنتزی مربوط به قمار روی بازی‌های کارتی بوده و نه روی مسابقات فوتبال. بنابراین احتمال عدم صدور حکم یک مجازات سنگین برای بازیکن سابق رم وجود دارد.

این در حالی است که متهمان قبلی این پرونده از جمله نیکولو فاجولی از یوونتوس و ساندرو تونالی از نیوکاسل به دلیل اعتراف به شرط‌بندی روی مسابقات فوتبال به ترتیب هفت و 10 ماه محروم شده‌اند.

طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت، جوزپه کینه، دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا، از متهم شدن فلورنزی به شرط‌بندی تعجب نکرده اما برای تصمیم‌گیری درباره او منتظر مشخص شدن نتیجه دادگاه دفاع راست تیم میلان است که در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

در صورتی که دادگاه ثابت کند شرط‌بندی‌های فلورنزی روی مسابقات فوتبال نیز صورت گرفته، او برای مدتی طولانی محروم خواهد شد (در واقع طولانی‌تر از محرومیت‌های فاجولی و تونالی اگر به تخلف صورت گرفته اعتراف نکند) اما در صورت محدود بودن تخلف او به شرط‌بندی روی بازی‌های کارتی، همچون زانیولو برای او تنها جریمه نقدی مختصری در نظر گرفته می‌شود.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه