حرکت ویژه حسینی در تعطیلات

سرمربی آلومینیوم تصمیم به اردوی 48 ساعته برای تیمش در وقفه مسابقات لیگ برتر گرفت .

به گزارش جهان مانا ، شاگردان سید مجتبی حسینی در شرایطی خودشان را برای مسابقه آینده لیگ برتری مقابل پیکان آماده می‌کنند که این سرمربی طی چهار روز اخیر به‌طور جدی تمرینات شاگردانش را زیر نظر گرفته و حساسیت بیشتری در عملکرد بازیکنان خود داشته تا بتوانند آمادگی بالاتری برای بازی بعدی پیدا کنند.

در‌حالی‌که مسابقات لیگ برتر بخاطر فیفادی تعطیل شده، مجتبی حسینی تدبیر خاصی انجام داده و تصمیم گرفته تا بازیکنان خود را به مدت 48 ساعت از پنج‌شنبه تا شنبه در شهر اراک به اردو ببرد تا در دو نوبت تمرین کنند و در پایان این اردوی کوتاه‌مدت هم یک مسابقه تدارکاتی برای حفظ آمادگی و ماندن در شرایط بازی داشته باشند.

مجتبی حسینی

مجتبی حسینی که در ابتدای فصل آلومینیوم را با جدایی نفرات پرشمار تحویل گرفت و تیم شایسته‌ای وارد لیگ برتر کرد، تاکنون 13 امتیاز به‌دست آورده که امیدوار است بتوانند در دیدار پیش‌رو مقابل پیکان به پیروزی برسند و به بالای جدول نزدیک‌تر شوند.

آلومینیوم اراک که در مسابقات اخیرش ازجمله دیدار با استقلال و فولاد خوزستان از داوری متضرر شده، امیدوار است در بازی آینده مقابل پیکان نتیجه بگیرد و با روحیه بهتری به استقبال رقابت‌های باقی مانده تا پایان دور رفت لیگ برتر برود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه