به سیتی نرفتم چون به من آپارتمان جداگانه ندادند!

اسماعیل بن ناصر، ستاره میلان، می‌گوید در نوجوانی پیشنهاد آکادمی منچسترسیتی را رد کرد چون آنها برای او آپارتمان فراهم نکردند .

به گزارش جهان مانا ، این بازیکن فرانسوی الاصل تیم ملی الجزایر، قبل از پیوستن به آکادمی جوانان آرسنال در سال 2015، حرفه خود را با تیم محلی آرل آغاز کرد. با این حال، اکنون مشخص شده است که مسیر او برای رسیدن به اوج فوتبال اروپا می‌توانست بسیار متفاوت باشد. بن ناصر، قبل از انتقال از فرانسه به شمال لندن، این فرصت را داشت که به آکادمی جوانان پر زرق و برق منچستر سیتی ملحق شود. این انتقال البته هرگز به نتیجه نرسید.

اسماعیل بن ناصر

این هافبک 25 ساله طی مصاحبه جدیدی با "اینستنت فوت" فاش کرد که چرا قبل از انتقال نهایی خود به آرسنال در سال 2015، فرصت پیوستن به منچسترسیتی را رد کرده است: " آنها ( باشگاه منچستر سیتی) با من تماس گرفتند و به من گفتند: "ما می‌خواهیم در تیم‌های پایه ما باشی." و من با خودم گفتم: "هی پسر، این سیتی است! من آماده بودم. به من گفتند بیا امکانات را ببین، من به آنجا رفتم و امکانات آنها دیوانه کننده بود. حیرت آور. من با (پاتریک) ویرا صحبت کردم. من از صحبت‌هایی که داشتیم خوشم آمد، اما این که آنها می‌خواستند من در آکادمی بخوابم توهین آمیز بود. من یک آپارتمان می‌خواستم. می‌خواستم خواهرم با من به انگلیس بیاید. به همین دلیل پیشنهاد سیتی را کنار گذاشتم. سپس آرسنال در اواخر جولای به من پیشنهاد داد."

بن ناصر از زمان پیوستن به آرسنال خود را به عنوان یک هافبک تراز اول تثبیت کرد و در فصل 22-2021 هم موفق شد با میلان اسکودتو را فتح کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه