جر و بحث جنجالی علی سامره با خبرنگاران اصفهان

سرپرست استقلال بیش از 6 دقیقه را با خبرنگاران اصفهانی حاضر در میکسدزون استادیوم فولادشهر به جر و بحث پرداخت.

به گزارش جهان مانا ، علی سامره سرپرست استقلال در پایان دیدار برابر ذوب آهن و در میکسدزون استادیوم فولادشهر، درباره علت عدم حضور نکونام در نشست خبری گفت: بازی تازه به پایان رسیده و وضعیت نرمال نیست که ایشان بیاید بحث کند. بهتر است که آقای نکونام صحبت نکند چون که ناخودآگاه نه و عمدا برنامه ریزی می کنند. من می خواهم بدانم این نوع فیلمبرداری را قبلا در جایی داشته ایم؟ یک مثال از بازی های قبل بزنید که فیلمبردار بیاید توی حلق مربی.

زمانیکه خبرنگاران در پاسخ گفتند که در بازی سپاهان و پرسپولیس نیز این نوع فیلمبرداری انجام شده است، گفت: تا حالا فیلمبرداری در بازی های قبل داخل محوطه فنی کادرفنی و مربیان آمده است؟ این خودش یک نوع بی احترامی است. من نمی دانم این کجا باب شده است. شما ادعا می کنید در بازی سپاهان و پرسپولیس هم این مدل فیلمبرداری بوده که همانم اشتباه بوده است. شما می آیید شیطنت می کنید. اصلا فیلمبردار آنجا چکار می کرد؟ زمانیکه آقای نکونام یک قدم پایش را از محوطه بیرون می گذارد، داور چهارم و ناظر بازی سریع یقه او را می گیرند. ایشان با اجازه چه کسی با دوربین توی حلق آقای نکونام بودند؟

پس از اینکه خبرنگاران اصفهانی اصرار داشتند که فیلمبردار در پایان بازی وارد محوطه فنی شده، سامره در پاسخ گفت: اگر دوربین ها از بالا فیلم گرفته باشد، من مطمئنم او وارد محوطه فنی شده است. حتی یک بار که به پشت آقای نکونام آمد، خودم او را برگرداندم. زمانیکه به آقای مرادی گفتیم، ایشان پیچید رفت. اگر پروتکل این بوده، چرا فرار کرد. وقتی هم به مربی و هوادار ما بی احترامی می کند و کری می خواند و می گوید شانس آوردید نباختید، به او چه ربطی دارد؟

یکی از خبرنگاران با کنایه به غیبت نکونام در کنفرانس پیش از بازی، خطاب به سامره گفت شما از قوانین و ضوابط می گویید پس چرا به نشست قبل از بازی نمی روند، سرپرست استقلال در پاسخ گفت: به نظر من نشست خبری قبل از بازی یک چیز الکی است. یک قانون اشتباه گذاشته اند. ما خسته و کوفته آمده ایم و باید در جلسه فنی شرکت می کردند. ایشان تیمشان خیلی مهم تر است تا اینکه بیایند به نشست خبری درباره بازی که انجام نشده است، بیایند چه توضیحی به شما بدهند؟ این یک قانون من درآوردی است که بخاطر بحث تبلیغات است. باید این قانون اشتباه را عوض کنند.

سامره ادامه داد: شما از قانون می گویید، الآن چرا باید فیلمبردار شما در طول بازی بیاید کنار زمین و بغل ما بایستد. ضربان قلب نکونام روی 180 بود و به ایشان بی احترامی می شود. هر دفعه یک موردی برای ما درست می کنید. آن از دو هفته پیش که مجری های تلویزیونی گیر می دهند و کاری که استقلال رعایت کرده را مسخره می کنند. این هم مدل دیگری از آن را که در اصفهان دیدیم. آقای نکونام داشت ایشان را صدا می زد که یا نمی شنید یا خودش را زده بود به نشنیدن.

زمانیکه یکی از خبرنگاران گفت که نکونام هدفون فیلمبردار را به زمین پرت کرده، سامره در پاسخ گفت: وقتی این فیلمبردار بی احترامی می کند و وارد محوطه کادرفنی می شود، هر جور برخوردی باید با او صورت بگیرد. بروید یقه آن کسی را بگیرید که اجازه داده این فلیمبردار وارد محوطه مربیان شود. زمانیکه آن فیلمبردار وارد محوطه می شود، یعنی به ما بی احترامی کرد و این برخورد متقابل است.

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا شایعه کسر امتیاز روی تمرکز تیم اثر گذاشته است یا نه، گفت: صد در صد همینطور است. اگر ما می خواستیم قانون را رعایت نکنیم، سه ماه پیش این کارها را می کردیم. کارهایی که تمام رقبای ما انجام دادند. یک تیمی هم که می خواهد کارش را درست انجام دهد، به حدی شیطنت می کنند و در فضای مجازی حواشی درست می کنند، که ناخودآگاه تمرکز تیم و باشگاه ما را زیر سوال می برند. باید این بساط را جمع کنند.

در پایان و پس از اینکه یکی از خبرنگاران اعلام کرد به عنوان نخستین گزارشگر تلویزیونی از نکونام با عنوان جواد لالیگایی یاد کرده ولی با رفتار امروز سرمربی استقلال از کارش پشیمان است چون نکونام چیزی از لالیگا نمی داند، سامره نیز با اصرار تیم رسانه ای استقلال، میکسدزون را ترک کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه