انتظار مهدی طارمی پایان یافت !

مهاجم ایرانی پورتو پس از دو مسابقه دوری از ترکیب تیمش دوباره به خط حمله مقابل بارسلونا بازگشت.

به گزارش جهان مانا ، مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ و ازبکستان به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در بازگشت به پرتغال در بازی جام حذفی برابر مونتالگره در فهرست تیمش قرار نگرفت، اما برای بازی امشب با بارسلونا به لیست و ترکیب بازگشت.

تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را دوباره در فهرست نفرات خود می‌بیند، از ساعت 23:30 امشب (به وقت ایران) مهمان تیم بارسلونا است تا یکی از مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند.

مهدی طارمی که قبل از فیفا دی و در مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل ویتوریا گیمارش به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و چهار شب قبل هم در جام حذفی دور از لیست بود، امشب در بازگشت به فهرست، در جمع 11 نفر اصلی و خط حمله تیمش برابر بارسلونا نیز قرار گرفته و امید اول گلزنی پرتغالی‌ها است.

ترکیب تیم پورتو مقابل بارسلونا

ستاره ایرانی پورتو که در دیدار رفت مقابل بارسلونا با بدشانسی عجیبی مواجه شد و حتی یک گل زد و VAR آن را رد کرد، امید و انگیزه زیادی دارد در بازگشت به ترکیب تیمش گلزنی کند و به روند خوب خود در این تیم برگردد.

تیم فوتبال پورتو در چهار دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا 9 امتیاز کسب کرده و می‌خواهد امشب هم در زمین بارسلونا امتیاز بگیرد و امیدوار به صعود از گروه H بماند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه