قدرت نمایی روس‌ها در تهران!

در جریان دیدار نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، کشتی‌گیران روس در هر ۵ مبارزه خود مقابل کشتی‌گیران ایران به برتری رسیدند.

 به گزارش جهان مانا ، رقابت حساس و دیدنی فینال لیگ برتر کشتی آزاد در سالن قدیمی‌ هفتم تیر تهران برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۵ به پایان رسید اما تیم بانک شهر با هدایت رضا یزدانی ملی پوش اسبق ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان به دلیل کسب امتیاز  بیشتر موفق به شکست تیم انبوه سازان هوتن با هدایت احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد و محسن کاوه مشاور رییس فدراسیون کشتی در تیم ملی کشتی آزاد، شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

اما در دیدار نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، کشتی‌گیران روس که در ترکیب هر دو تیم به میدان رفتند در تمامی‌مبارزه‌های خود مقابل کشتی‌گیران ایران که در میان آن‌ها ستاره‌های تیم ملی حضور داشتند، به برتری رسیدند.

در دیدار فینال لیگ، کشتی‌گیران روس در هر ۵ مبارزه خود مقابل کشتی‌گیران ایران به برتری رسیدند تا این بار نیز نشان دهند یک سر و گردن از کشتی ایران بالاتر هستند.

در جریان ۵ مبارزه برگزار شده میان کشتی‌گیران روس و ایران، ابتدا در وزن ۵۷ کیلوگرم، زائوراوگویف، دارنده یک مدال طلای المپیک و ۲ طلای جهان از روسیه در یک کشتی حساب شده با نتیجه قاطع ۷ بر صفر از سد علیرضا سرلک، دارنده مدال نقره جهان از تیم بانک شهر گذشت.

 در وزن ۶۱ کیلوگرم، عباس گاژی ماگمدوف، دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از روسیه در مدت زمان ۴ دقیقه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل محمد بخشی به برتری رسید.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، شامیل ممدوف، دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۳ از روسیه مقابل مرتضی قیاسی با ضربه فنی پیروز شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی، دارنده ۲ مدال نقره جهان مقابل اینالبک شریئف، دارنده مدال طلای امیدهای جهان از روسیه با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ شکست خورد.

و در نهایت در پنجمین مبارزه، یونس امامی‌دارنده ۲ مدال برنز جهان مقابل رسول گاژی ماگمدوف، دارنده ۲ مدال طلای جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه