ترکیب متفاوت النصر برابر الهلال

با بازگشت الکس تلس، اندرسون تالیسکا و سکو فوفانا، النصر با سه تغییر نسبت به بازی برابر پرسپولیس، پای به دربی بزرگ شهر ریاض می‌گذارد.

به گزارش جهان مانا ، در مهمترین دیدار نیم فصل نخست لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر در استادیوم ملک فهد شهر ریاض میهمان الهلال است. تیم‌های اول و دوم جدول که چهار امتیاز با هم فاصله دارند و یاران رونالدو در پی کاهش این اختلاف هستند.

لوئیس کاسترو برای این دیدار نیز و به مانند سایر جدال‌های النصر در این فصل، از نواف العقیدی در درون دروازه استفاده کرده است. سنگربان جوان و ملی پوش زردپوشان شهر ریاض که کار سختی را برابر خط حمله الهلال در پیش دارد.

عبدالاله العمری این بازی را از دست داد و کاسترو مجبور شد از علی لاجامی به عنوان زوج آیمریک لاپورت در خط دفاعی استفاده کند. راست و چپ النصر دست نخورده باقی ماند و سلطان الغنام در راست و الکس تلس در چپ بازی می‌کنند.

سکو فوفانا که به دلیل محدودیت خارجی.های النصر در لیگ قهرمانان آسیا فقط در یک مسابقه به میدان رفته، امروز در خط میانی و در کنار مارسلو بروزوویچ وظیفه تقابل با خط هافبک خلاق الهلال را دارد.

اوتاویو مونتیرو که ستاره تیمش در دیدار با پرسپولیس بود، جلوتر از این دو بازیکن بازی خواهد کرد. اندرسون تالیسکا نیز به ترکیب تیم بازگشته است و به عنوان وینگر راست بازی می‌کند. در سمت چپ نیز سادیو مانه حضور دارد.

به مانند تمام بازی‌های النصر، کریستیانو رونالدو در خط حمله حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود. آسیب دیدگی او در دیدار برابر پرسپولیس بهبود پیدا کرده و این بازیکن امشب امید اصلی گلزنی تیمش محسوب می‌شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه