حمله همسر سابق توتی: تو حسود و خیانتکاری!

ایلاری بلازی، همسر سابق فرانچسکو توتی، صحبت‌های عجیبی را علیه او مطرح کرده است.

 

به گزارش جهان مانا، جدایی بلازی و توتی همچنین در مرکز توجه بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی قرار دارد و صحبت‌های بسیاری در این‌باره مطرح شده است. 

این ستاره ایتالیایی تا به حال صحبت‌های بسیاری را درباره این اتفاق مطرح کرده بود اما حالا نوبت به همسر سابق او رسیده که اظهاراتی را علیه او عنوان کند که برای بسیاری از هواداران این بازیکن سابق رم شوکه کننده به نظر می‌رسد. 

بلازی با حضور در یک برنامه تلوزیونی به میزبانی یکی از دوستانش که پس از انتشار مستندش انجام شد درباره سکوتش در طول این مدت گفت: «من یک سال و نیم را به نگاه کردن و گوش دادن به نظرات مختلف سپری کردم. همه نظرشان را در این‌باره دادند اما در واقع این داستان من است و همین باعث شد که در یک نقطه مشخص تصمیم به روایت آن بگیرم.»

او درباره اتهام مطرح شده علیه توتی در این زمینه که گفته بود او باید کارش را کنار بگذارد اظهار داشت: «او همیشه حسود بود و این چیز جدیدی نیست. مسئله اصلا ربطی به فرزندان ما ندارد چون او همیشه پدر آن‌ها خواهد بود. شاید گیج و ترسیده بود و این را راه فراری بهتری می‌دید.»

همسر سابق توتی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا او در طول دوران ازدواجش خیانتی مرتکب شد اضافه کرد: «حرفی که رم به من می‌زند این است که متوجه نشدی؟ نه، نمی‌دانستم. هرگز مدرک محکمی نداشتم. هرگز پیام یا عکسی ندیدم. هیچکس به من چیزی نگفت اما این اتفاق حتما رخ داده است، هرچند من سندی ندارم.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه