گواردیولا: ویلا سزاوار پیروزی بود

سرمربی منچسترسیتی پس از شکست برابر آستون‌ویلا اعتراف کرد که تیمش در بحران به سر می‌برد و وظیفه اوست که راه برون‌رفت از این بحران را پیدا کند.

به گزارش جهان مانا به نقل از BT اسپورت، منچسترسیتی با پپ گواردیولا روزهایی بحرانی را می‌گذراند. همشهری‌ها پس از سه تساوی پیاپی این بار طعم شکست را متحمل شدند. منچسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف آستون‌ویلا رفت و با یک گل شکست خورد تا اختلافش با صدر جدول زیاد شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری پایان بازی گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که آستون‌ویلا شایسته این پیروزی بود. آنها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و در نهایت هم به خواسته خود رسیدند. در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم و به‌خوبی در میدان حرکت نکردیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما این برای پیروزی کافی نبود.

او ادامه داد: در لحظات مناسب پاس‌های خوبی را رد و بدل نکردیم و این مشکل‌ساز شد. قبول دارم که رودری بازیکن مهمی است ولی باید وقتی که او نیست بتوانیم جای خالی‌اش را پر کنیم. وظیفه من به عنوان سرمربی این است که چاره‌ای برای خروج از بحرانی که در آن به سر می بریم، پیدا کنم.

رودری یکی از بازیکنان کلیدی منچسترسیتی به شمار می‌آید و در فصل جاری در هر بازی که این هافبک اسپانیایی نبوده است تیم گواردیولا شکست خورده است.

سرمربی سیتی در پایان گفت: باید با پیروزی در بازی‌های بعدی شرایط را تغییر دهیم. وقتی تیم شکست می‌خورد وظیفه من این است که بار دیگر تیم را به روند پیروزی برگردانم.

در جدول رده‌بندی لیگ جزیره، آرسنال با ۳۶ امتیاز در صدر قرار دارد. لیورپول با ۳۴ امتیاز دوم است و آستون‌ویلا و منچسترسیتی هم به ترتیب با ۳۲ و ۳۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای دارند.

 

دیدگاه