عنایتی: خوشحالم که گل نخوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از کسب تساوی برابر ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که پس از چندین بازی توانستیم گل نخوریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم به گل هم برسیم.

به گزارش جهان مانا ، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: در بازی امروز مقابل تیم فوق‌العاده خوب ذوب آهن موقعیت زیادی نداشتیم و باید به تیم حریف تبریک بگویم که مهره و ساختار خوبی دارند.

او ادامه داد: به تیم خودم هم تبریک می گویم که کنترل بازی را در اختیار داشتیم ولی باید تغییر نگرش ایجاد کنیم. هنوز به این مرز نرسیده‌ایم و تلاش می کنیم تا به یک جایگاه خوب برسیم. انتظارات من در این بازی از بازیکنان بیشتر بود و مساوی شد. بازی وقتی مساوی می‌شود حرفی برای گفتن نمی‌ماند. تماشاگران دوست دارند که گل ببینند. خوشحالم که پس از چندین بازی توانستیم گل نخوریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم به گل هم برسیم.

سرمربی پیکان درباره پتانسیل تیمش و مشکل گلزنی پیکان عنوان کرد: مقوله گلزنی یک چیز ذاتی است و باید آن را پرورش بدهیم. بازیکنان ما بسیار پرتلاش هستند و در چند جلسه گذشته تمرین، کارهای اختصاصی انجام دادیم. زمان بیشتری می‌خواهیم که بعضی از عادت‌ها را ترک کنند و عادت‌های جدید بسازیم. بازیکنان ما جوان هستند و یک مقدار تحت تاثیر قرار می‌گیرند. سه بازی تا نیم‌فصل داریم و باید تیم را به شرایط نرمال برسانیم. دو مدافع وسط ما مصدومیت طولانی مدت دارند و باید از بازیکنانی که تخصصی در این پست ندارند استفاده کنیم. مجبوریم در این سه بازی هم به این شکل پیش برویم. تیم ما پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم که در بازی‌های بعدی هم نمایش خوبی داشته باشیم.

 

دیدگاه