طلسم پرسپولیس در آزادی شکسته شد!

رسپولیس تاکنون در ورزشگاه آزادی موفق به شکست هوادار نشده بود.

به گزارش جهان مانا ، پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل هوادار تهران به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد. سرخ‌ها که به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی داشتند، با یک گل از سد حریف گذشتند و با روحیه بالا آماده دربی خواهند شد.

نکته جالب اینکه هوادار و پرسپولیس تا کنون ۶ مسابقه با یکدیگر انجام دادند که ۵ دیدار قبلی آنها پیش از امروز، بسیار جنجالی و البته پرگل شده بود.

هوادار در سال اول حضورش در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست نخورد و با دوبار متوقف کردن سرخ‌ها نقش پررنگی در از دست رفتن روند قهرمانی‌های متوالی این تیم داشت. هواداری‌ها در فصل بیست و یکم با نتیجه دو بر دو و در بازی برگشت با تساوی بدون گل پرسپولیس را متوقف کرده بودند.

در فصل گذشته اما شگفتی بزرگی رقم خورد آنها که در دیدار رفت لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر یک در ورزشگاه دستگردی بازنده شده بودند، در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هواداران پرسپولیس، سرخ‌ها را با یک گل شکست دادند تا بزرگترین پیروزی تاریخ هوادار به ثبت برسد و پرسپولیس نیز صدر جدول را از دست بدهد.

آن‌ها فصل گذشته همچنین یک بار در ورزشگاه دستگردی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل شاگردان گل‌محمدی قرار گرفتند که در آن مسابقه پرسپولیس سه بر یک پیروز میدان شد.

اما نکته جالب توجه در خصوص این بازی‌ها این بود که پرسپولیس تا پیش از امروز موفق به شکست دادن هوادار در ورزشگاه خانگی خود، آزادی نشده بود. آنها با یک تساوی و یک شکست در ورزشگاه آزادی مقابل هوادار خاطرات بدی از این تیم داشتند اما حالا برای نخستین بار بنفش پوشان تهرانی را در ورزشگاه بزرگ تهران شکست دادند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه