پیروانی: فحش و ناسزا ممنوع! + عکس

درحالی‌که بعد از گل پرسپولیس مقابل هوادار، شعارهای تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی از سمت حمایت از تیم محبوب‌شان به خط و نشان علیه تیم رقیب تغییر کرده بود، مدیر تیم پرسپولیس به تماشاگران توصیه کرد فحاشی نکنند.

به گزارش جهان مانا ، در شرایطی که چیزی حدود 7-6 هزار نفر در شروع بازی پرسپولیس مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی بودند و حمایت گسترده‌ای از بازیکنان و کادر فنی تیم محبوبشان کردند اما بعد از گل دقیقه 21 ترابی جهت شعارها به سمت کری‌خوانی برای تیم رقیب و البته شعارهایی همراه با ناسزا تغییر کرد.

در این میان، هواداران پرسپولیس دقایقی علیه جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب شعار دادند و خانم‌های پرسپولیسی هم برای استقلال کری خواندند. این مسئله باعث شد افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، در لحظه خروج تیم از زمین به سمت سکوها برود و از آن‌ها بخواهد از سر دادن شعارهایی که حاوی ناسزاست، پرهیز کنند.

افشین پیروانی

پیروانی بعد از بازی هم در مصاحبه‌اش تأکید کرد به‌خاطر حضور کودکان و بانوان در ورزشگاه، از تماشاگران خواسته تا ناسزا ندهند.

اتفاقاً این توصیه پیروانی در نیمه دوم تأثیر مثبتی روی سکوها گذاشت و هواداران پرسپولیس چه در بخش روبه‌روی جایگاه، چه آن‌هایی که پشت دروازه شمالی حضور داشتند، فقط و فقط از تیم محبوب‌شان حمایت کردند و البته شعارهای حمایتی‌شان تا پایان بازی هم قطع نشد تا بازیکنان و کادر فنی در پایان مسابقه از آن‌ها تشکر کنند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه