آنچلوتی: رئال می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش می‌تواند قهرمان این فصل لیگ قهرمانان شود.

 به گزارش جهان مانا ، رئال مادرید در آخرین بازی‌‌اش در دور گروهی چمپیونزلیگ، فردا ساعت ۲۳:۳۰ مهمان یونیون برلین است. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و نظراتش را ارائه داد.

هدف اصلی رئال در چمپیونزلیگ؟

هدف اصلی ما در دور گروهی این بود که در صدر گروه قرار بگیریم و به آن رسیدیم. مرحله به مرحله جلو می‌رویم. فعلا فردا می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و برای پیروزی تلاش کنیم.

ترکیب تیم؟

خواهیم دید. واضح است که کسی که خسته نیست بازی را در زمین شروع می‌کند و آنهایی که خسته هستند استراحت می‌کنند. البته به تغییرات زیادی فکر نمی‌کنم.

دروازه‌بان در بازی فردا؟

کپا آماده است و فردا او را در درون دروازه خواهیم داشت.

عادلانه است لونین روی نیمکت باشد؟

منصفانه نیست که کسی را روی نیمکت بگذارم، اما من نمی‌توانم همه را بازی دهم و در ترکیب اصلی قرار دهم.

بارسلونا-خیرونا؟ 

می‌توانم به عنوان یک هوادار صحبت کنم، بازی بسیار سرگرم کننده‌ای بود. هر دو تیم بدون فکر کردن به تاکتیک بازی کردند. من واقعا از مسابقه لذت بردم.

وضعیت براهیم دیاز؟ 

دوران حضورش در میلان برای او بسیار مفید بود. نقش دفاعی او خوب است و عالی انجامش می‌دهد. از نظر بدنی نیز قوی است. من از او بسیار راضی هستم.

مقایسه بلینگام و کاکا؟

کاکا این توانایی را داشت که خیلی راحت به محوطه جریمه برسد، جود هم این توانایی را دارد، به خصوص در تیم ما که ما بدون مهاجم بازی می‌کنیم بسیار به کار می‌آید.

قهرمانی در این فصل چمپیونزلیگ؟

رئال مادرید همیشه مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. البته سخت است، اما ما همه ویژگی‌ها را برای مبارزه و قهرمانی در آن داریم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه