در یک‌قدمی بزرگترین باشگاه جهان بودم!

لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس، اعتراف کرد که در سال 2017 به توافق با رئال مادرید نزدیک بود اما این انتقال نهایی نشد.

به گزارش جهان مانا ، لئوناردو بونوچی، ستاره سابق یوونتوس، اعتراف کرد که آرزو دارد به عنوان مربی به این تیم برگردد.

بونوچی تایید کرده که در سال 2017 پس از پایان همکاری با یوونتوس به رئال مادرید نزدیک بود اما این انتقال رقم نخورد. او بازی امشب مقابل رئال مادرید با یونیون برلین در لیگ قهرمانان را به دلیل محرومیت از دست داده است.

مدافع ایتالیایی درباره غیبت در این بازی به مارکا گفت:"من خیلی متاسفم، مطمئناً این آخرین بازی من در لیگ قهرمانان اروپا بود، اما ظاهرا باید اینطور تمام می‌شد. من ناراحتم چون بازی بسیار حساسی را از دست دادم. فکر می‌کنم اگر برنده شویم، شانس زیادی برای صعود به لیگ اروپا داریم.

انتخاب و حضور در یونیون برلین؟

این یک تغییر بزرگ بود. من در آلمان تنها هستم چون خانواده‌ام در تورین زندگی می‌کنند. ماه اول واقعاً سخت بود، من در شهری که نمی‌شناختم تنها بودم. کم کم با جاهای مختلف، مردم، یک گروه خوب آشنا شدم و حالا همه چیز راحت‌تر است.

ماجرای جدایی از یوونتوس و شکایت از باشگاه؟

الان آرام‌تر هستم، مثل تابستان ناراحت نیستم، باید این را فراموش کنم. دوران من در یوونتوس فوق العاده بود، می‌خواستم دوران حرفه ای ام را در آنجا به پایان برسانم، اما این اتفاق نیفتاد. همیشه بهترین ها را برای تیم می خواستم. هر هفته با بسیاری از هم تیمی‌های سابقم صحبت می‌کنم، بنابراین این ثابت می‌کند که من در رختکن شخصیت مهمی بودم.

دوست داری به یوونتوس برگردی؟

این یکی از اهداف من است. می خواهم مربی شوم و اگر به آن برسم می خواهم در لیگ معتبری باشم. یوونتوس یکی از باشگاه هایی است که می خواهم در آن مربیگری کنم. یوونتوس در زندگی من بسیار مهم بوده، من از آندره آ آنیلی، جوزپه ماروتا، فابیو پاراتیچی و پاول ندود سپاسگزارم.

جدایی از یوونتوس در سال 2017 و امکان حضور در رئال مادرید؟

هیچ کلمه‌ای برای توصیف رئال مادرید وجود ندارد؛ شاید بزرگترین باشگاه جهان. لحظه‌ای بود که به رئال مادرید نزدیک شدم، این یک رویا بود. همه ستاره‌هایی را که در آنجا بازی کرده اند و کارلو آنچلوتی را تحسین می کنم. در تابستان 2017 بود که آن‌ها ما را در فینال لیگ قهرمانان در کاردیف شکست دادند. مذاکرات بین ایجنت من و مادرید قوت گرفته بود، اما ما توافق نکردیم. در نهایت، آن‌ها یک بازیکن جوان‌تر خریدند. اتفاق خوب بود اگرچه نهایی نشد، من رئال مادرید را تحسین می کنم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه