نکونام: امیدوارم داربی دلچسبی باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از داربی ۱۰۲ گفت: نیاز به تمرکز بالا داریم و به بچه‌ها هم گوشزد کرده‌ایم. امیدواریم بازی دلچسبی برای هواداران باشد.

به گزارش جهان مانا ، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از داربی صد و دوم اظهار کرد: مثل تمام بازی‌ها سعی می‌کنیم روی نقاط قوت و ضعف حریف شناخت داشته و برای این بازی برنامه داشته باشیم. نیاز به تمرکز بالا داریم و به بچه‌ها هم گوشزد کرده‌ایم. امیدواریم بازی دلچسبی برای هواداران باشد.

نکونام درباره رویارویی دو تیم مدعی قهرمانی عنوان کرد: مدعی قهرمانی یک بحث است که کاملا جداست و اول فصل به هواداران گفتم و روی صحبتم با آنهاست؛ گفتم بعضی وقت‌ها کلاه سر ما می‌رود که برخی شیطنت‌ها ما را از راهمان دور می‌کند. برخی تغییرات مدیریتی در استقلال ما را از هدفمان دور کرد. تا استقلال به صدر جدول آمد فشارها شروع شد. نمی‌دانم چرا برخی تیم‌ها که بازیکن گرفتند و از ما خیلی شرایط بهتری دارند و حتی همین الان که باید بازیکن از لیست خارج کنند تا بازیکن بگیرند، صحبت نمی‌کنند؟ وقتی به صدر آمدیم همه گفتند باید قهرمان شویم، اصلا اینطور نیست. لیست امسال ما شده ۱۹ بازیکن زیر ۲۵ سال و شرایطی که تیم‌ها سال گذشته داشتند باعث شد استقلال از همین روند دور شود.

 

دیدگاه