خبری که مورایس را شوکه کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از اینکه قرار است در دربی از کمک داور ویدئویی استفاده شود، مطلع نبود.

به گزارش جهان مانا ، امروز علاوه بر مصاف استقلال و پرسپولیس که از ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دو مسابقه دیگر هم انجام خواهد شد. از ساعت 15 سپاهان در نقش جهان به مصاف فولاد خوزستان می‌رود و شمس آذر هم از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان از شاگردان مهدی رحمتی پذیرایی خواهد کرد؛ دو دیداری که خواه ناخواه تحت تاثیر دربی قرار گرفته‌اند.

در کنفرانس خبری مصاف سپاهان و فولاد خوزستان نیز بخشی از سوالات معطوف به دربی بود و جالب اینکه از مورایس نیز درباره نتیجه دلخواهش در این مسابقه پرسیدند. همانطور که احتمالا می‌دانید اگر استقلال در دربی بازنده باشد، سپاهان می‌تواند با پیروزی در مقابل فولاد بار دیگر به صدر جدول برسد.

ژوزه مورایس

با این حال این سوالی نبود که مورایس را شوکه کند و این سرمربی پرتغالی وقتی سورپرایز شد که خبرنگاری درباره استفاده از VAR در دربی از او پرسید و او که از این موضوع اطلاع نداشت، به آن اینطور واکنش نشان داد: «نمی‌دانستم بازی قرار است با وی ای آر برگزار شود و به نظرم شروع یک تغییر است. امیدوارم همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشند و از این موضوع استقبال می‌کنم.» 

گفتنی است در حالی در مصاف استقلال و پرسپولیس برای اولین مرتبه از کمک داور ویدئویی در لیگ برتر فوتبال ایران استفاده می‌شود که خبرنگاران اصفهانی به این موضوع معترض بودند و معتقدند این یک نوع بی عدالتی در مسابقات به حساب می‌آید.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه