طعنه نوازی به پرسپولیس: نباید اینجای جدول باشید

مربی استقلال کنایه تندی به پرسپولیس و استفاده از وی‌ای‌آر در دربی داشت.

به گزارش جهان مانا ، محمد نوازی که بخاطر محرومیت امروز روی نیمکت استقلال مقابل پرسپولیس حضور نداشت و از روی سکوها نظاره‌گر دربی 102 بود، معتقد است نمایش بهتری از سرخ پوشان ارائه کردند.

نوازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ناراحت هستیم چون بازی را نبردیم. از لحاظ فنی، دوندگی و تاکتیکی سرتر از پرسپولیس بودیم ولی روی یک اشتباه گل اول را دریافت کردیم. می توانستیم برنده بازی باشیم و فقط به خاطر همین مسئله ناراحت هستیم.

او ادامه داد: افرادی هم که مصاحبه می کنند بهتر است وی‌ای‌آر نباشد، بخاطر خودشان می‌گویند. اگر وی‌ای‌آر نبود که شما اینجای جدول نبودید. متاسفانه وی‌ای‌آر آمد تا تیم‌هایی که قبلا حق‌شان نبود و امتیاز گرفتند، دیگر به امتیاز نرسند!

مربی و پیشکسوت استقلال اضافه کرد: یک سری تیم‌ها بدون وی‌ای‌آر امتیاز جمع کردند و توانستند بالای جدول باشند، اما متاسفانه نباید اینطور باشد.

نوازی در خصوص اینکه گفته می‌شود که استقلال به لطف وی‌ای‌آر مقابل پرسپولیس مساوی کرد و از سوی دیگر، اعتراض آبی‌ها به دو صحنه دیگر ابراز کرد: باید دو پنالتی دیگر غیر از آن صحنه‌ی آخر به سود ما اعلام می‌شد. دنیای فوتبال همین است و در همه دنیا از وی‌ای‌آر استفاده می‌کنند، اما برخی تیم‌ها که بخاطر وی‌ای‌آر متضرر می شوند، دوست ندارند که این تکنولوژی باشد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه