ثبت رکورد جدید برای کاپیتان پرسپولیس

امید عالیشاه تا پایان نیم فصل به ششمین بازیکن باسابقه پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

به گزارش جهان مانا ، امید عالیشاه کاپیتان 31 ساله پرسپولیس با ده فصل حضور در جمع سرخپوشان توانسته خود را به رهبر این تیم تبدیل کند و در قامتی بازیکنی تاثیرگذار ظاهر شده است. جالب است بدانید امید با پنج سرمربی مختلف در پرسپولیس کار کرده که در روزگار ثبات سرخپوشان، رکورد جالبی برای او محسوب می‌شود.

عالیشاه 246 بار پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و هفتمین بازیکن باسابقه تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. اگر عالیشاه در سه بازی باقیمانده نیم فصل برای تیم یحیی بازی کند، به رکورد بهروز رهبری‌فرد خواهد رسید که یک دستاورد جالب برای هر بازیکنی است.

با این حال کاپیتان قرمزها فرصت این را دارد تا در پایان فصل و با انجام 19 بازی دیگر، بالاتر از محمد پنجعلی، دومین بازیکن برتر تاریخ سرخپوشان از نظر تعداد بازی باشد. رکوردی که حتی سیدجلال حسینی هم باوجود سالهای متمادی حضور در پرسپولیس نتوانست به آن برسد.

صدرنشین این جدول علی پروین است که 341 بار برای پرسپولیس بازی کرده و عالیشاه 95 حضور دیگر در ترکیب قرمزها کم دارد تا به این آمار فوق‌العاده برسد و به عبارتی تنها در صورتی که تا پایان فوتبالش در پرسپولیس بماند به رکورد پروین خواهد رسید.

عالیشاه همچنین اگر تا پایان فصل 9 بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهد، بالاتر از سیدجلال حسینی، باسابقه‌‎ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر خواهد شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار