حرف‌های تند گل محمدی در مورد استقلال و دربی!

در بازی با استقلال خوزستان سه پنالتی برای ما نگرفتند، در دربی هم باوجود وی‌ای‌آر علیهمان اشتباه شد؛ این اتفاقات عجیب است و باشگاه پرسپولیس نباید سکوت کند.

به گزارش جهان مانا ، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری پس از بازی با شمس‌آذر حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* صحبت‌های اولیه؟

سه امتیاز خیلی مهمی بود برای ما. باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم چون هم دیدار خانگی بود و هم شرایط سختی در جدول داشتیم. خدا را شکر سه امتیاز خوبی گرفتیم، علی‌رغم اینکه واقعا بازی سختی بود و با اخراجی که داشتیم، سخت‌تر هم شد. حریف هم بسیار مقتدر نشان داد و واقعا آنها فوتبال زیبایی ارائه می‌کنند و به اعضای کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم. من بازی‌های زیادی از این تیم دیدم و از بازی‌های این تیم یاد گرفتم و واقعا فوتبال خوبی را با دوندگی بالا ارائه می‌کنند. آنها شاید قهرمان جام حذفی شوند و شاید هم در حد سهمیه آسیا باشند.

* برد در این بازی؟

از آن طرف هم بازیکنان ما با توجه به اینکه تحت فشار زیاد بودند و خصوصا با توجه به دو بازی اخیر که اتفاقات و اشتباهات داوری ما را اذیت کرد و هم با VAR و هم بدون آن. بازی قبلی حداقل سه پنالتی برای ما نگرفتند و گل دوم حریف هم خطا بود و با وجود اینکه کمک داور و داور چهارم به آقای عرب‌براقی گفتند خطاست، ادامه بازی دادند. سنگ‌پرانی و اتفاقات عجیب ما را تحت فشار قرار داد و ما در نیمه اول فقط 39 دقیقه بازی کردیم. کل بازی 83 دقیقه انجام شد و به این مسئله اصلا اشاره نشد و حتی صحنه‌ها را در برنامه‌های داوری نشان ندادند. در بازی استقلال هم دیدید چه اتفاقاتی رخ داد و چهار امتیاز را خیلی راحت از ما گرفتند. این اتفاقات فشار زیادی به ما وارد کرد و هیچکس هم توضیحی نداد که قانع‌کننده باشد، هرچند که توضیح خاصی هم ندارند.

* اشتباهات داوری و داوری امروز؟

باید این اشتباهات بررسی شود و خود باشگاه باید مطالبه کند که چرا این اتفاقات افتاده. سکوت به نظرم راه علاج نیست. با توجه به این اتفاقات ما مقابل تیمی بازی داشتیم که سرشار از انگیزه بود و ما البته موقعیت صددرصدی را به حریف ندادیم. در کارهای دفاعی خوب بودیم و از آن طرف توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. جا دارد اینجا به آقای کوپال ناظمی تبریک بگویم که خیلی خوب قضاوت کردند و از او تشکر دارم. هرچند که صحنه پنالتی باید تکرار می‌شد و البته پنالتی هم سخت‌گیرانه بود، چون صحبتی که با بازیکن (علی نعمتی) داشتم گفت که توپ ابتدا به پایش خورده. نمی‌دانم پنالتی بوده یا نه اما تیم داوری عملکرد خوبی داشتند.

* عملکرد بازیکنان؟

از آنها تشکر دارم چون واقعا تحت‌فشار بودند. یک بازیکن فنی و خوب را ارائه کردند و باوجود یک یار کمتر میل به پیروزی داشتند. بازی واقعا زیبا بود، نه اینکه چون سه امتیاز را گرفتیم اینطور بگویم، اما واقعا بازی خیلی سرعتی بود و جزء تاکتیکی‌ترین مسابقات لیگ. با توجه به فشردگی مسابقات و برنامه سختی که برای تیم ما چیده‌اند، این برد اهمیت داشت.

* برنامه لیگ برتر؟

نمی‌دانم چطور از سازمان لیگ بخواهم که دلیل بیاورد چرا برای تیمی که در آسیا بوده، سه روز یک بار بازی می‌گذارند. می‌گویند تیم ملی باید به اردو برود اما حداقل یکی دو روز را می‌توانند فرصت بگیرند که فشار انقدر زیاد روی تیم نباشد چون ممکن است خدایی نکرده بازیکنان مصدوم شوند. برنامه لیگ یک چیز دیگری بود و نمی‌دانم چرا ما را از 4 روز یک بار به 3 روز یک بار آوردند. ما از الان تا شش روز دیگر 2 بازی باید انجام دهیم. ما از آقای سهیل مهدی واقعا گله داریم. هر کاری دلشان خواستند کردند و برنامه را طوری که خواستند عوض کردند، یک ماه پیش برنامه دادید، خُب همان را اجرا کنید. در آخر جا دارد از بازیکنان تشکر کنم چون روز سختی داشتند و از جان و دل بازی کردند.

* حضور کم‌تعداد هواداران؟

شاید به خاطر نتایج اخیر کمی دلسرد شده باشند، اما عاشقان واقعی پرسپولیس را امروز ما در ورزشگاه دیدیم و از تک تکشان متشکریم. علی‌رغم اینکه گل تساوی را خوردیم و ده‌نفره شدیم، همچنان به تشویق ادامه دادند. هواداران ما می‌توانند الگوی خوبی برای سایر تیم‌ها باشند.

**یحیی با خنده: ببخشید زیاد صحبت کردم، گفتم دیگر سوال نپرسید!

 

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه