وعده وزارت ورزش؛ مشکل حواله خودروی بازیکنان حل می شود!

آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش درباره شرایط فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران گفت:

به گزارش جهان مانا ، آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش درباره شرایط فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران گفت:

قطعاً تا المپیک ۲۰۲۴ انتخابات برگزار خواهد شد. در زمان ریاست قبلی فدراسیون والیبال هم اتفاقات خوبی در فرآیند انتخابات رخ داده بود و فکر می‌کنم در سه چهار ماه آینده این امکان وجود دارد که انتخابات والیبال هم برگزار  شود. روز گذشته با دوستان در فدرایون والیبال صحبت داشتیم و دستور اکید وزیر است که انتخابات فدراسیون‌ها از جمله والیبال هرچه سریع‌تر برگزار شود.

 

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره وضعیت فدراسیون ژیمناستیک گفت:

بحث این فدراسیون کمی پیچیده است. در کشورمان انتخاباتی برگزار و یک نفر از سوی مجمع رئیس شد. وزیر وقت هم ابلاغ رئیس منتخب مجمع  را داد. بعداً عنوان شد که فدراسیون جهانی نسبت به رئیس قبلی نظر مساعد دارد. البته در این باره به طور صریح و واضح اشاره نشد و در یکی دو مکاتبه با کمیته المپیک به صورت تلویحی اشاره شده بود.

 

فرهادیان ادامه داد:

قرار بود در هفته قبل براساس نظر جهانی و به دلیل حمایت از این رشته در کشور، اینچه درگاهی بیاید و مسئولیت سرپرستی را بر عهده بگیرد تا انتخابات برگزار شود، ولی او با توجه به اینکه ابلاغی از سوی وزارت به او داده نشده، از تحویل گرفتن فدراسیون امتناع کرد و وضعیت به این شکل باقی ماند.

 

وی افزود:

صحبت ما این است که اگر فدراسیون جهانی قبول دارد که اینچه درگاهی به عنوان رئیس باید به مسئولیتش در فدراسیون ادامه بدهد، پس نیازی به ابلاغ مجدد ندارد، چون مسئولیت او در یکی دو سال اخیر به پایان رسیده و اگر قرار باشد که ابلاغ داخلی دریافت کند، باید براساس یک قاعده و ضابطه باشد و بدون رعایت آن ضوابط صدور ابلاغ منطقی نیست. ان‌شاءالله این مشکل هم با درایت وزیر حل خواهد شد.

 

فرهادیان درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا و موضوع حواله‌های خودرو که حاشیه‌ساز شده، گفت:

در همه حوزه‌های کشور بعضاً اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد. فکر می‌کنم مشکل خوردوها حل خواهد شد. رأی صادر شده در دیوان عدالت به این دلیل است که تناسب و عدالت از نظر دوستان رعایت نشده و آنها این رأی را صادر کرده‌اند. وزارت ورزش در تلاش است تا این اتفاق برای اکثر قهرمانان ورزشی بیفتد. ضمن اینکه باید قبول کنیم فوتبال با توجه به نوع فعالیت و علاقه‌مندی و نگرش، قدری متفاوت‌تر در دنیا با آن برخورد می‌شود و این در ایران هم وجود دارد، ولی مطمئن باشید که این مسائل با درایت مسئولان وزارت ورزش و وزیر ورزش حل خواهد شد.

 

دیدگاه