عنایتی: قبل از بازی با استقلال نه کامنت می‌خوانم و نه دایرکت!

رضا عنایتی به عنوان یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه استقلال، فردا مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. سرمربی جوان پیکان نتوانست هیجانش را بابت این مسابقه پنهان کند و خود نیز در نشست خبری اعتراف کرد که برای این مسابقه، انگیزه زیادی دارد.

به گزارش جهان مانا ، عنایتی صبح امروز در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حضور یافت و به سوالات مختلف پاسخ داد. یکی از سوالات مربوط به جلوگیری پیکان از قهرمانی آبی پوشان در نیم فصل نخست بود که البته سرمربی خودروسازان با قطع سوال خبرنگار، صحبت هایش را مطرح کرد.

زمانیکه یکی از خبرنگاران گفت: «شما می توانید به نوعی مانع از قهرمانی تیم سابق‌تان در نیم فصل شوید...»؛ عنایتی به وسط صحبت هایش پرید و گفت: اولا من معذرت می خواهم که صحبت شما را قطع می کنم. من اینجا به‌عنوان سرمربی پیکان نشسته‌ام و مطمئن باشید که به هیچ چیزی غیر از موفقیت پیکان فکر نخواهیم کرد.

او گفت: همه شما این را می‌دانید و من هم نمی‌توانم کتمان کنم که استقلال را عاشقانه دوست دارم و سالیان سال با هواداران این تیم خاطرات زیادی داشته‌ام، ولی جایگاه من الان در کسوت مربیگری پیکان این است که تمام توانم را برای موفقیت تیمم به کار بگیرم و مطمئن باشید به غیر از این، به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم. حدود 24، 25 سال است که در این فوتبال حضور دارم، آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که من می خواهم برای هدفم بجنگم و دعوا کنم. مطمئن باشید فردا تمام توانمان را به کار می‌گیرم تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

عنایتی در مورد اینکه هرگاه یک مربی برابر تیم سابقش قرار می گیرد، فشار رسانه ای از سمت هواداران تیم رقیب وجود دارد، گفت: خدا را شکر فشار رسانه ای روی من وجود ندارد. من قبلا عرض کرده بودم، می‌دانیم که این صفحات مجازی، مجازی هستند و واقعی نیستند و می‌خواهند چالشی را ایجاد کنند و تمرکز ما را به‌هم بزنند. من نه کامنتی می خوانم و نه دایرکتی و نه هیچی. به اینها توجه نمی کنم چون می دانم فقط با روح و روان آدم بازی می کند و غیرواقعی است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه اظهاراتش بیان کرد: ما نسبت به شناختی که از هم داریم، کاری را انجام می دهیم. هواداران واقعی استقلال، مرا می‌شناسند و می‌دانند در هر تیمی که بوده‌ام و با هر امکاناتی که داشته‌ام، تمام توانم را برای موفقیت تیمم به کار برده‌ام، چه در زمان بازیکنی و چه مربیگری. مطمئن باشید ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم و تمام توانمان را به کار می گیریم تا نسبت به تعهدی که به پیکان داریم، امتیاز خوبی بگیریم و شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه