برنامه ویژه پپ برای ستاره‌های سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که به همراه بازیکنانش قصد سفر به ابوظبی را دارد.

به گزارش جهان مانا ، منچسترسیتی پس از بازی هفته بیست و یکم برابر نیوکسل که قرار است در تاریخ 13 ژانویه برگزار شود، به مدت دو هفته تا زمان برگزاری بازی برابر برنلی در تاریخ 31 ژانویه تعطیل است. 

همین فرصت و وقفه کوتاهی که در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایجاد شده باعث شده که گواردیولا به دنبال سفر با تمامی اعضای تیم و بازیکنانش به ابوظبی باشد و شرایط را برای آنها فراهم کند تا درخشش سال 2024 را دوباره تکرار کنند. 

سرمربی سیتی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تایید این مطلب اظهار داشت: «پس از بازی برابر نیوکسل اگر ممکن باشد همگی با هم راهی ابوظبی خواهیم شد. فصل گذشته در طول برگزاری جام جهانی در آنجا بودیم و تاثیر خیلی خوبی هم روی اعضای کادر فنی و هم تمامی اعضای تیم داشت. 

پپ گواردیولا

همین که توانستیم پنج جام قهرمانی را به دست آوریم این موضوع را ثابت می‌کند. ما برای تمرین کردن در هوای بهتر راهی آنجا شدیم. برنامه ما این است که امسال هم برای تمرین به آنجا بریم. برای این که بتوانیم به بهترین شکل برای نیم فصل دوم آماده شویم.»

منچسترسیتی در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به لیورپول در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و مصمم است تا این فاصله را در نیم فصل دوم جبران کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه