درآمد میلیاردی النصر از بازی با چینی‌ها!

النصر بابت برگزاری دو دیدار دوستانه در چین، درآمد 9 میلیون دلاری کسب می‌کند.

به گزارش جهان مانا ، النصر قصد دارد تا در تور ژانویه خود، راهی چین شده و چند بازی دوستانه را برگزار کند. حالا نیز بزرگترین روزنامه عربستان از درآمدزایی هنگفت این باشگاه سعودی بابت برگزاری دو مسابقه با تیم‌های چینی خبر می‌دهد.

روزنامه الریاضیة به نقل از منابع خصوصی خود اعلام کرد که مدیریت باشگاه النصر پس از انجام دو بازی تدارکاتی در چین، درآمدی 9 میلیون دلاری معادل 450 میلیارد تومان را کسب می‌کند.

این باشگاه با تمام ستاره‌های خود عازم چین می‌شود تا در تاریخ 24 ژانویه به مصاف شانگهای رفته و 28 زانویه نیز با تیم ژجیانگ دیدار کند.

همین منابع افزودند که این درآمد 9 میلیون دلاری شامل برگزاری دو دیدار تدارکاتی و همچنین برخی دیدارهای رسانه‌ای برای ستاره‌های تیم به رهبری اسطوره پرتغالی، کریستیانو رونالدو است که قرار شده آنها در چین، در مراسماتی حضور یابند.

از سوی دیگر سادیو مانه سنگالی و سکو فوفانا ساحل عاجی به دلیل همراهی تیم‌های ملی کشورشان و حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، در تور چین غایب خواهند بود.

شایان ذکر است که لوئیس کاسترو مربی پرتغالی این تیم پس از پیروزی مقابل التعاون به بازیکنان 15 روز مرخصی داد و النصر از روز دوشنبه 15 ژانویه و قبل از عزیمت به چین، تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه