ربیعی: تیم گل گهر بسیار فنی است

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیم گل گهر بسیار فنی است و بازی با این تیم پیچیده خواهد شد.

 

به گزارش جهان مانا ، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: گل گهر تیم بسیار خوبی است و در هفته گذشته هم بازی خوبی ارائه داد. آن‌ها باشگاه خوب و دقیقی هستند و کادرفنی و بازیکنان محترمی دارند. در مقابل ما هم در همین مسیر و با باور مدنظرمان پیش می‌رویم. سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم. هر دو تیم در فرم خوبی هستند که از نظر تاکتیکی بازی را پیچیده خواهد کرد. امیدوارم تیمی که محق است در این بازی پیروز شود.

او درباره لیست تیمش در نیم فصل گفت: باتوجه به مصدومیت دو بازیکن خوبمان فعلا دو جای خالی در نیم فصل دوم داریم. باید بتوانیم تیم را ترمیم کنیم. نمی‌توانم بگویم لیست خروجی داریم. برخی اتفاقات هم افتاده که پسندیده نمی‌بینم درباره‌اش صحبت کنم. من در دو هفته گذشته در دو نوبت با باشگاه جلسه برگزار کردم و باتوجه به محدودیت و بضاعتمان می‌خواهیم نقاط قوت تیم را برطرف کنیم. باید در این ماه با تدبیر بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. اسم‌ها مطرح می‌شود اما باید عرضه و تقاضا به هم بخواند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره مشکل گلزنی تیمش عنوان کرد: ما جزو تیم‌هایی هستیم که حضورمان تا یک سوم دفاعی حریف مثمرثمر بوده است اما باید تصمیمات بهتری بگیریم تا گلزنی بهتر نیز داشته باشیم.

او ادامه داد: ما شش بازی خانگی داشتیم و چهار بازی بسیار سخت با چهار تیم مدعی در ورزشگاه خودمان برگزار کردیم. خداراشکر می‌کنم در بازی‌های بیرون از خانه نتیجه گرفتیم اما در نهایت باید روند نتیجه گیری را در پایان فصل ببینیم. برای من مهم این است که بتوانم در ذهن این بچه‌ها باور تازه‌ای در جهت ارتقای تیم ایجاد کنم.

ربیعی درباره بازیکنان مشمول خدمت سربازی در تیمش عنوان کرد: به وقتش در این رابطه صحبت می‌کنم و اکنون این مساله را پسندیده نمی‌بینیم. برایشان آرزوی سربلندی دارم. این بحث مدیریتی است که اگر بخواهند در این رابطه صحبت می‌کنند. برخی مسائل قراردادی هم بوده است که فنی نیست و من صحبت نمی‌کنم.

او در خصوص دعوت نشدن بازیکنان تیمش به تیم ملی بیان کرد: علاقه مند هستم که ذوب‌آهن دیده شود اما اگر دیده نشوند هم گلایه‌ای ندارم. بازیکنان آنقدر باید خوب باشند که به تیم ملی دعوت شوند. در نهایت امیدوارم در بازی فردا بازیکنان ما با تمام تمرکزشان به زمین بیایند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره مشکلات داوری لیگ امسال گفت:‌ من سال قبل هم از داوری متضرر شدم اما از یک جایی به بعد تصمیم گرفتم روی داوری فشاری نگذارم. روی داوران ما فشار روانی زیادی است. بعضی وقت‌ها داوران را نگران می‌بینم. مثلا در بازی ما با فولاد همه کارشناسان اذعان داشتند دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند اما با این حال نمی‌خواهم صحبتی کنم. مثلا در بازی قبل ما داور بسیار خوب قضاوت کرد و برای داور در بازی فردا هم آرزوی موفقیت دارم. این نکته مهم را هم باید بگویم کمک داور ویدیویی نیاز مهم فوتبال ایران است و به حضور این سیستم نیاز مبرم داریم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه