خبر بد برای تیم ملی فوتبال ایران/ رامین مصدوم شد!

مدافع ملی‌پوش سپاهان در آستانه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در دیدار مقابل گل‌گهر هم طلایی‌پوشان را همراهی نمی‌کند.

به گزارش جهان مانا ، تیم فوتبال سپاهان روز هفتم دی ماه سال جاری و در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر میهمان گل‌گهر سیرجان است. با این وجود رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ساختمان پِک در تهران حضور دارد.

این حضور شائبه مصدومیت بازیکن مذکور را طرح کرد و بررسی‌ها نشان می‌دهد مدافع طلایی‌پوشان در بازی برابر آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر از عضله ساق پا دچار مصدومیت شده است.

رضاییان ترجیح داده است که در آستانه اردوی تیم ملی که دوازدهم دی ماه برگزار می‌شود، در تهران حضور یابد. ظاهراً برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، مدافع سپاهان زیر نظر پزشکان تیم ملی امور درمانی‌اش را پیگیری می‌کند.

گفتنی است سه بازیکن سپاهان (محمد کریمی، برایان دابو و رضا اسدی) به دلیل دریافت کارت قرمز از وحید کاظمی داور دیدار تیم‌شان مقابل آلومینیوم در هفته چهاردهم لیگ برتر، مقابل فیروزه‌ای‌پوشان کویر سیرجان غایب هستند و با این اوصاف رضاییان هم به جمع بازیکنان مذکور اضافه شد.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه