کنعانی زادگان اینبار با شرایطی متفاوت در قطر

مدافع باتجربه پرسپولیس در شرایطی راهی اردوی تیم ملی شده که امیدوار است در دومین جام ملت‌های دوران فوتبالی‌اش اینبار اتفاقی مهم را تجربه کند.

به گزارش جهان مانا ، محمدحسین کنعانی زادگان که در این فصل بار دیگر به پرسپولیس بازگشته، بعد از تجربه تلخ نیمکت نشینی در جام جهانی قطر، اینبار با امیدواری بیشتری در اردوی تیم ملی حاضر شده است. اعتماد ویژه امیر قلعه نویی در کنار نمایشی که در این نیم فصل در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشته، این انگیزه را به او داده تا شانس خود برای حضور در ترکیب تیم ملی را دنبال کند.

مدافع میانی پرسپولیس که با یک گل زده کار را در نیم فصل به پایان رسانده، با حضور دو ساله در لیگ قطر، سال گذشته امید زیادی داشت تا بتواند در جمع شاگردان کارلوس کی روش تجربه بازی مقابل ستاره‌های انگلیس، ولز و آمریکا را پشت سر بگذارد اما اختلاف نظر مربی پرتغال اسبق تیم ملی و حواشی رخ داده باعث شد تا او از روی نیمکت کار را دنبال کند و با خاطره‌ای تلخ قطر را ترک کند.

کنعانی‌زادگان اما با نمایشی درخشان در ترکیب تیم ملی و در جدال با قطر که اینبار کارلوس کی روش را روی نیمکت خود می‌دید، با ثبت دو گل برابر این مربی پرتغالی انتقام خود را گرفت تا نشان دهد وقتی از نظر انگیزشی در اوج باشد، مدافعی غیرقابل مهار خواهد بود. او اکنون بار دیگر شانس حضور در جام ملت‌ها را به دست آورده است و اینبار به دنبال این خواهد بود تا بدون حاشیه و تمرکز بالا، در جمع شاگردان امیر قلعه نویی فرصت تقابل با رقبا را به دست آورده و کار نیمه تمام دوره قبلی را به سرانجام برساند.

مدافع میانی پرسپولیس طبق عملکردی که در ترکیب این تیم داشته و بر اساس آمار سایت‌های آنالیز، برترین بازیکن سرخ‌ها در نیم فصل اول بوده و این در حالیست که چند بازی را هم از دست داده بود. باید دید کنعانی زادگان قادر خواهد بود در ترکیب تیم ملی، در مسیر رویای امیر قلعه نویی کار را پیش برده و اتفاقی بزرگ را در قطر شکل دهد یا خیر.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه