حضور مرادمند در جدال تیم ملی

مدافع میانی استقلال یکی از حاضرین در کیش برای حمایت از تیم ملی بود.

به گزارش جهان مانا ، تیم ملی ایران در مسیر آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌ها در دیداری تدارکاتی برابر بورکینافاسو در جزیره کیش قرار گرفت و در نهایت موفق شد با دو گلی که امید ابراهیمی و مهدی طارمی به ثمر رساندند، این حریف آفریقایی را شکست دهد.

این دیدار با استقبال قابل توجه هواداران حاضر در کیش همراه شد و تمامی سکوها را به خودش اختصاص دادند و در طول ۹۰ دقیقه با حمایت خود، انرژی بزرگی به شاگردان امیر قلعه‌نویی دادند.

یکی از نفرات حاضر در استادیوم محمدحسین مرادمند مدافع میانی باتجربه استقلال بود. بازیکنی که با بدشانسی بزرگی حضور در تیم ملی را از دست داده بود؛ او که در دوره دراگان اسکوچیچ یکی از حاضرین در اردوی تیم ملی بود، در ادامه با توجه به خدمت سربازی از جمع آبی‌پوشان جدا شده و شانس همراهی تیم ملی را هم از دست داد.

مرادمند که با گلزنی در دربی فصل گذشته از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است، در این فصل نیز می‌توانست یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش لقب گیرد و در دیدارهایی که به کار گرفته شد و از مصدومیت دور بود، عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته بود. او که در هفته‌های پایانی نیم فصل با عبور از مصدومیت به لیست استقلال بازگشته بود، از تعطیلی لیگ سود برده و با حضور در اردوی تیم ملی و دیدار شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل بورکینافاسو در کیش حضور یافت و به این شکل جالب توجه در کنار هومن افاضلی بازی را به تماشا نشست.

  محمدحسین مرادمند

استقلال با صدرنشینی در نیم فصل به کار خود پایان داده و امیدوار است با ادامه این روند در ادامه فصل شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار