جایزه اونز طلایی به هالند رسید

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، از نگاه مخاطبان مجله فرانسوی "اونز موندیال" جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را به دست آورد.

به گزارش جهان مانا ، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی، با اینکه در رقابت با لیونل مسی در کورس توپ طلای 2023 موفق نبود، این سال میلادی را بدون جوایز فردی پشت سر نگذاشت.

او ابتدا در صدر رده‌بندی بهترین بازیکنان جهان از نگاه IFFHS قرار گرفت و سپس برنده جایزه پسر طلایی شد. او فصل گذشته در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا جام را بالای سر برد و چند هفته پیش قهرمان سوپرجام اروپا شد.

ارلینگ هالند امشب در فرانسه یک جایزه ویژه به دست آورد. او توسط خوانندگان مجله "اونز موندیال" که تقریباً 50 سال است این جایزه فردی را اهدا می‌کند، به عنوان اونز طلایی سال 2023 انتخاب شده است. این جایزه به بهترین بازیکن سال اروپا از نگاه مخاطبان مجله فرانسوی اهدا می‌شود.

 ارلینگ هالندمهاجم 23 ساله در مصاحبه با این مجله که خبرنگار آن برای ملاقات با او در منچستر رفته بود، گفت: "فکر می‌کنم این جایزه به این دلیل است که در طول فصل به چیز خاصی دست یافتم. همه شاهد این بودند و فکر می‌کنم اینطور از آن قدردانی کردند. برخی از بازیکنان بزرگ این جایزه باشکوه را به دست آورده‌اند، من این را می‌دانم. جای گرفتن در جمع این بزرگان باعث افتخار است. من بسیار خوشحالم و به این موضوع بسیار افتخار می‌کنم. صادقانه بگویم که به خودم رأی می‌دادم. چون من دوست دارم الان بازی خودم را به عنوان یک طرفدار ببینم و فکر می‌کنم اگر فوتبالیست نبودم، طرفدار هالند بودم (باخنده)."

 

منبع: ورزش3
دیدگاه