رضا اسدی: می‌خواهم سرباز خوبی برای تیم ملی باشم

رضا اسدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت می‌خواهم از اعتمادی که امیرقلعه نویی به من کرده است استفاده کنم و سرباز خوبی برای تیم ملی باشم.

به گزارش جهان مانا ، آخرین تمرین آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش برای مسابقات جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه برگزار شد.

رضا اسدی ملی پوش کشورمان در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ممنون که همگی کنار تیم ملی هستید. خیلی خوشحالم در این جمع و در این اردو هستم. شرایط خیلی خوبی در کیش داشتیم و اکنون به هماهنگی نسبی خوبی رسیدیم. فردا عازم قطر هستیم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

او در ادامه افزود: محل تمرینات از کیفیت بالایی برخوردار بود و هتلی که در آن حضور داشتیم خیلی خوب بود. حمایت خیلی خوبی از سوی مردم می‌بینیم. امیدوارم با سعی و تلاش خودمان به نتیجه برسیم. امیدوارم با سعی و تلاش و دعای خیر مردم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

اسدی در خصوص عملکرد موفقش در لیگ برتر گفت: یک سال است مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز تهاجمی هستم. شرایط جوری است از هر فرصتی که به من داده شود می‌خواهم از اعتماد آقای قلعه‌نویی استفاده کنم و تلاش می‌کنم سرباز خوبی برای تیم ملی کشورم باشم.

 

منبع: مهر
دیدگاه