گل‌محمدی چهارشنبه به دوبی می‌رود

در شرایطی که شایعاتی درباره بازگشت یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس مطرح شده، اما سرمربی سرخ‌ها به زودی راهی مسافرت خارج از کشور خواهد شد.

به گزارش جهان مانا ، بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره احتمال بازگشت یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس برخی صفحات هواداری سرمربی سرخ‌ها در جهت حمایت از او تعیین تکلیف مربیگری‌اش بحث تجمع مقابل ساختمان باشگاه را مطرح کردند. به همین خاطر ظهر امروز چیزی حدود بیست نفر مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و شعارهایی در حمایت از گل‌محمدی و علیه درویش و یکی از مدیران باشگاه سر دادند.

حضور این افراد مقابل باشگاه چند ساعتی طول کشید و بعد از حضور مأموران انتظامی در محل یکی دو ساعت طول کشید تا این عده متفرق شوند.

در عین حال با اینکه قرار بود مسئله تفاهم‌نامه فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس نهایتا تا عصر دوشنبه نهایی شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد. در پی این اتفاق شایعاتی مبنی بر عدم توافق یحیی و مدیر برنامه‌هایش با پرسپولیس مطرح شد که باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیح داد.

یحیی گل محمدی

سپس گفته شد یحیی گل‌محمدی همه مطالبات خود که چیزی بیش از 10 میلیارد تومان است را طلب کرده، اما درویش راضی به پرداخت این پول نیست و به همین خاطر تفاهم‌نامه فسخ دوطرفه با اقاله قرارداد امضا نشده اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد توافق‌های لازم در این باره صورت گرفته و تنها یک‌سری جزئیات باقی مانده است که بخش حقوقی باشگاه این مسائل را دنبال می‌کند.

با این وجود شایعات اخیر حکایت از این دارد که در ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس برخی افراد همچنان دنبال حفظ یحیی گل‌محمدی هستند و برخی دیگر موافق جدایی این مربی و مذاکرات جدی با برانکو ایوانکویچ.

نکته اما اینجاست که یحیی گل‌محمدی هنوز استعفای کتبی خود را به باشگاه نداده است و تا استعفای کتبی ندهد، باشگاه قادر به مذاکره رسمی با گزینه جانشینی او نخواهد بود. جالب اینکه مدیر برنامه‌های او نیز در جلسه روز یکشنبه با باشگاه فقط درباره موارد تفاهم‌نامه صحبت کرده و استعفای کتبی گل‌محمدی را همراه خود نداشت تا به باشگاه ارائه کند.

از سوی دیگر شایعات حکایت از این داشت که یحیی گل‌محمدی در ایران حضور ندارد و برای مسافرت به خارج از کشور رفته، در حالی که برخی منابع اعلام کردند او در کنسرت یکشنبه شب علیرضا قربانی در تهران حاضر بوده است. با این حال قرار است گل‌محمدی روز چهارشنبه برای مسافرت خانوادگی راهی دوبی شود که باید دید قبل از آن اتفاق تازه‌ای درباره اقاله قرارداد یا احتمالا ادامه همکاری پرسپولیس با او رخ خواهد داد و تکلیف این مربی روشن می‌شود یا خیر.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه