محرومیت سنگین برای سردار آزمون بخاطر سیلی در دربی رم!

پس از اتفاقات رخ داده در دربی دلا کاپیتاله، سردار آزمون به مدت دو جلسه از همراهی رم محروم شد.

به گزارش جهان مانا، همانطور که انتظار می رفت، اتفاقات رخ داده در پایان دربی دلا کاپیتاله برای سردار آزمون سنگین تمام شد و مهاجم ایرانی رم با محرومیت دو جلسه ای مواجه شده که در صورت ادامه حضور در رم، این محرومیت را در جام حذفی سال بعد سپری خواهد کرد.

در ثانیه های پایانی دربی رم بود که آزمون با بازیکنان لاتزیو درگیر شد و ضربه ای را نیز به سر نیکولا روولا وارد کرد. البته که لوکا پلگرینی و متئو گوندوزی نیز در متن این درگیری بودند و با تحریک سردار، موجبات این درگیری را فراهم کردند که باعث اخراج مستقیم مهاجم ایرانی رم شد.

آزمون که پیش از این صحنه نیز بر سر صحنه ای که منجر به پرتاب اوت برای رم شد، با مدافعان لاتزیو وارد چالش شد و در ادامه نیز نتوانست عصبانیت خود را کنترل کند و پس از درگیری با نیکولا روولا با کارت قرمز مستقیم دنیله اورساتو اخراج شد.

قاضی ورزشی ایتالیا امروز آراء خود را درخصوص اتفاقات دربی رم اعلام کرد که طی آن، سردار دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده که این دو جلسه در صورتی که آزمون سال بعد نیز در رم بماند، در جام حذفی سال آینده ایتالیا پشت سر گذاشته خواهد شد.

علاوه بر آزمون، جانلوکا مانچینی مدافع رم نیز با جریمه سنگین سه جلسه ای و 10 هزار یورویی مواجه شده است. بدین ترتیب او در جام حذفی بعدی ایتالیا، دور یک هشتم نهایی، مرحله یک چهارم نهایی و بازی احتمالی نیمه نهایی را از دست خواهد داد.

ضمن اینکه جایگاه هواداران افراطی لاتزیو موسوم به کوروا نورد به دلیل سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه روملو لوکاکو، در بازی بعدی این تیم بسته خواهد شد. ضمن اینکه بخاطر رفتارهای هواداران، لاتزیو 50 هزار یورو و رم 15 هزار یورو جریمه شدند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار