استراحت قلعه نویی به رامین رضاییان

ترکیب تیم ملی در اولین مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش‌بینی میشد رامین رضاییان روی نیمکت قرار گرفت تا صادق محرمی در اولین بازی مدافع راست تیم ملی باشد.

به گزارش جهان مانا، ترکیب تیم ملی در اولین مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش‌بینی میشد رامین رضاییان روی نیمکت قرار گرفت تا صادق محرمی در اولین بازی مدافع راست تیم ملی باشد.

کیفیت فنی و میزان آمادگی رامین پیش از آغاز جام ملت‌ها آنقدر مطلوب و تحسین برانگیز بود که کارشناسان و هواداران فوتبال او را یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذار ترین بازیکنان ایران در جام ملت ها می‌دانستند، البته نیمکت نشینی او هم بی ربط به این موضوع نیست، میزان سختی بازی با فلسطین در سطحی نیست که نیاز باشد تمام بازیکنان تیم را برای حضور مقابل آنها به میدان بفرستیم و از دیگر بازیکنان هم می‌توان استفاده کرد.

رامین تا بازی بعدی ایران مقابل هنگ کنگ 5 روز وقت دارد تا با تمرینات ویژه ای که کادر پزشکی و فنی تیم ملی برای او در نظر می‌گیرد به فرم ایده آل نزدیک تر شود و آماده حضور در میدان شود، البته این احتمال وجود دارد که او برای دقایقی مقابل فلسطین هم در میدان حضور پیدا کند تا در فرم بازی قرار بگیرد.

رضاییان در مراحل حذفی و مقابل رقبای اصلی ایران در مسیر قهرمانی می‌تواند مهره کلیدی و تاثیرگذار باشد و امیدوار هستیم در صورت حضور در میدان همان کیفیتی را ارائه کند که پیش از مصدومیت در آن فرم قرار داشت، او با پیراهن سپاهان و تیم ملی ایران یکی از بهترین دفاع راست های آسیا بود که با نفوذهای ویرانگر و ضربات آزاد فوق‌العاده هر تیمی را به چالش می‌کشید، رامین در ادامه مسابقات قطعا برای ایران به میدان خواهد رفت و می‌تواند زوج ویرانگری را همراه با علیرضا جهانبخش در ادامه مسابقات ایجاد کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه