حضور سه مازاد سپاهان در اولین تمرین! + عکس

سه بازیکنی که توسط باشگاه در لیست خروجی قرار گرفته بودند، در اولین تمرین این تیم با پایان تعطیلات دیده می‌شوند.

به گزارش جهان مانا ، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر که تمام شد، باشگاه سپاهان نام 5 بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داد. هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی 3 بازیکنی بودند که برای گرفتن مجوز بازی پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری کارت قراردادشان طبق گفته مدیران باشگاه فسخ شده بود و از سوی دیگر عیسی آل‌کثیر و سیاوش یزدانی هم در لیست فروش سپاهان قرار گرفتند.

ساعاتی پیش بار دیگر تمرینات تیم فوتبال سپاهان با بازگشت مورایس از سر گرفته شده و نکته جالب توجه حضور مازادهای لیست این مربی در تمرین بود.

رویت سه مازاد سپاهان در اولین تمرین

سیاوش یزدانی، کاوه رضایی و هادی محمدی 3 بازیکنی بودند که در آخرین تمرین تیم حضور داشتند تا شاید جدایی آنها در پنجره زمستانی از جمع طلایی پوشان اصفهانی منتفی شده باشد.

این اتفاق از این جهت شاید قوت بگیرد که کاوه رضایی عملکرد بسیار خوبی در هفته‌های پایانی نیم فصل اول و تا قبل از اعلام حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت 6 بازیکن سپاهان داشت و ازسوی دیگر هادی محمدی هم از خوب‌های سپاهان در هفته‌های پایانی بود. از سوی دیگر شنیده می‌شود که سیاوش یزدانی هم با پشت سر گذشتن مصدومیت از نظر جسمانی به شرایط مناسبی رسیده است.

رویت سه مازاد سپاهان در اولین تمرین

مورایس در پنجره زمستانی اعلام کرده که به یک مدافع میانی، یک وینگر و یک مهاجم نیاز دارد و با این وصف شاید تغییراتی در لیست خروجی و ورودی سپاهان را شاهد باشیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه