برانکو پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد/ قلبم برای پرسپولیس و ایران می‌تپد، اما شرایط آمدن ندارم

سرمربی عمان در پایان جلسه حضوری با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دوحه، ضمن تشکر و قدردانی از حسن نیت و حسن انجام امور توسط باشگاه به دلیل مشکلات شخصی از پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری این تیم، عذرخواهی کرد.

به گزارش جهان مانا،  برانکو بدین شرح است:

  • همه می‌دانند پرسپولیس، ایران و مردم ایران را چه‌قدر دوست دارم. ایران، کشور دوم من است. عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. قلب من برای آن‌جا می‌تپد. متاسفم که در این زمان از نظر شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات و اتفاقات خوب و باشکوه از ایران و پرسپولیس دارم، دوست داشتم و دارم بار دیگر تکرار شود ولی الان در شرایط مناسبی نیستم که به ایران بیایم. هنوز به پیشنهاد عمان و یک تیم ملی معتبر اروپایی پاسخ نداده‌ام.
  •  
  • در جلسه با آقای دلبری هم گفتم که شرایط حضور‌ در پرسپولیس را ندارم و ممنونم که در این چند روز موانع را برطرف کردید و باز تا اینجا آمدید و از نظر و تلاشهای شما صمیمانه سپاسگزارم.
  • از شما (رضا درویش) تشکر می‌کنم هم به جهت این پیشنهاد و نظر مثبتی که دارید و هم اقداماتی که در روزهای اخیر انجام دادید. من در ایران بوده‌ام و فکر نمی‌کردم با این سرعت کار پیش ببرید. متاسفم که اکنون شرایط کار در ایران را ندارم و از شما درخواست می‌کنم زمان برای پرسپولیس از دست نرود و مربی خود را انتخاب کنید.
دیدگاه